Hoi Ladies Ik ben nu al een weekje actief op deze site en ik moet zeggen dat ik er verslaafd aan ben geworden. (van werken komt bijna niks meer hahaha) Hier kan je teminste je ei kwijt waar mannen helemaal niks van snappen. Als ik dit tegen mijn vriend zegt dat ik op een zwangerschap forum zit te kletsen. En dat we elkaar bijhouden en de hele dag over zwanger worden, zwanger zijn, testen en over de en EI praten. Afscheiding, gevoelige tepels en bruine smurrie (sorry hoor). Zal hij mij belachelijk vinden. Mannen denken zo makkelijk Weten jullie mannen het dat jullie op deze forum zitten? Wat waren hun reactie's.
hahaha......volgens mij heb je wel een beetje gelijk. Mijn vriend weet dat ik hier lees. Hij denkt dat ik af en toe hier actief ben.....en ik laat hem maar in die waan.
Haha.... ken dat helemaal! Hij weet het wel, maar snapt niet wat ik in 's hemelsnaam met vrouwen kan bespreken wat ik niet met hem kan. Jaja.... Groetjes Marjo
Mijn man weet dat ik op dit forum zit. Hij leest zelfs af en toe mee. Omdat wij maar 1 naam kunnen aanmaken heeft hij zelfs 1 x een berichtje geplaatst over de kinderzitjes in auto's... Hij is gelukkig heel geïnteresseerd, maar niet overdreven. Hij vindt het niet gek, dat ik hier mijn 'ei' kwijt kan ..... Hij heeft bijvoorbeeld een bepaald automerk-forum waar hij lid van is. Ook omdat hij gek is van auto's. En dan luister ik ook geduldig naar zijn verhalen.
Mijn vriend weet ook dat ik veel/regelmatig op het forum kijk/lees. Mijn vriend leest zelf vaak mee, en vind het erg intressant. Ik kan met hem wel hebben over bepaalde dingen, maar lang niet alles (hoera voor het forum!)
Ik ben blij met deze site. Hier kan je kletsen met andere dames die ook precies dezelfde meemaken. Miss X je bent al 7 dagen overtijd heb je al getest?
Mijn man vindt het niet zo heel erg ok, dat ik hier vel zit, want je leest namelijk "teveel". Je gaat je zorgen maken om alles en niets en dat is niet goed. Ik zou eigenlijk pas terug moeten komen als ik hoog en breed 3 maanden zwanger ben, maar ja, het is inderdaad verslavened....
Hoi Hoi Ja 2 testen gedaan, gisteren en vorige week allebei Negatief. Ben nu 3 maanden gestopt met de pil, en ik heb het niet zo bijgehouden zoals jullie doen (daar leer ik weer veel van ..) Hopen dat dat niet meer nodig is en anders ga ik het echt bijhouden bij mijn volgende menstuatie.. We zijn pas serieus bezig met de eerste ronde. Spannend Ik heb testen besteld via de site, en als het goed is komen ze vandaag aan. Vanavond maar even testen, van de weekend en als het er dannog niet is.. Volgende week even langs de HA.. Wanneer zouden jullie naar de HA gaan. Na een week al, of wachten jullie eerst 3 weken? Bytheway, mijn vriend weet het dat ik op de site zit, en hij begrijp het (tot een zeker hoogte) Maar de details dat begrijpen de mannen vaak weer niet
Mijn mannetje weet het ook en vindt het ook wel lekker.. dan val ik hem niet steeds lastig met mijn dingetjes... hihihihi..... Lang leve het forum!
Mijn ,an weet ook dat ik hiet zit en kan daar achter staan. Hij zegt dat als het me helpt om er mee omtegaan dat het goed is. Vooral op de dagen dat hij werkt, kan hem niet de hele dag bellen. Zelf leest hij ook wel mee. Liefs Lydia
Mijn man weet het sinds enkele dagen en lacht me er behoorlijk om uit: dat ik me daar mee bezig houd! Moet ik lekker zelf weten, hij is veel van huis dus vind het prettig om jullie hier te hebben, heb ik erg veel steun aan. Thanx meiden
hoi mijn man vind het ook onzin om online je ervaringen enzo te delen maar goed ik moet ook wel eens mijn "ei" kwijt en aangezien hij veel weg is en ik vind het fijn om ervaringen van andere te lezen enzo dus.... ik blijf gewoon komen
Die van mij, die weet het en vindt het prima, leest alleen nooit mee. Moest er alleen wel een beetje mee lachen Tot ik zwanger werd. Kom nl vorige week thuis, zit hij op deze site Zeg wat ben je bij mijn vriendinnen aan het doen? Zegt hij ik zag toen jij zat te surfen een stukje babyuitzet staan en zit daar nou te lezen. Toch wel handig zo'n forum, ik heb me toen kapot gelachen. Groetjes Monique
Haha.... FIJN DAT ER DIT FORUM IS! ERVARINGEN DELEN EN JE EI KWIJT KUNNEN IS VOOR ELKE VROUW EEN MUST TOCH! En (de meeste) mannen zijn geen praters! Groetjes Marjo
Fora zijn zeker fijn over dit onderwerp! Ik zit niet alleen bij dit forum, ook bij een andere...weet niet of ik de naam mag noemen dus doe dat maar niet...ik ben daar administrator. Maar goed, feit blijft dat wij vrouwen toch elkaar nodig hebben met dit soort dingen...en of dat nu via de pc is...dat geeft niet. Wij vrouwen begrijpen mekaar toch beter...zie mezelf al tegen mijn man: schat mijn BMM is alweer zacht en mijn temp is 0,1 gezakt...wat zegt dit? hahaha
Spannend! Ik zou wel in de ochtend testen ipv avvond omdat er dan meer hcg in je urine zit. Ik ben trouwens ook 3 maanden gestopt met de pil. Hopen dat we snel zwanger raken. in ieder geval suc6.
Ja die van mij weet het ook en die verklaard me voor gek... en dat terwijl hij zelf zo'n chatmonster is... hihi simpele afspraak hier... hij zijn dingen op de pc en ik de mijne hihihihihi
Thanxx. Ga vanmiddag weer testen, tegenwooordig hoef je niet meer in de ochtend alhoewel ik dat wel liever doet. Had zoiets raars gedaan. Had een test 2x gebruikt. In de ochtend was negatief en later in de avond. Ik weet dat het niet daarvoor was gemaakt, maar ik dacht ''kijken wat er gebeurd''. Maar gebeurde helemaal niks, wat natuurlijk logisch is. Had hem terug in het doosje gedaan. En vandaag een dag later wou ik hem weggooien. Zie ik opeens 2 puntjes (predictor).. Ik weet dat het niks zegt, want hijis nu al een dag oud en 2x gebruikt. Maar toch raar. Ga het toch nog even proberen. Heb een zooitje testen gekocht dus ik ga mezelf uitleven en waarschijnlijk teleurstellen (wat kan je toch naief en eigenwijs zijn he?) Hopen dat we snel zwanger worden en dat ik voor het eerst in mijn leven 2 streepjes ziet. En dat we een mooi kerscadeau krijgen. Succes allemaal