Maar ik zou graag willen weten bij wat voor een gewicht jullie pas met clomid mochten beginnen van de gynaecoloog? Dit omdat ik al een jaar bij de gyn rond hang, en eerst zeiden ze als je onder de 100 bent dan mag je met clomid beginnen en gister moest zeiden ze ja maar je moet toch een 81 kilo wegen. Ik ben al afgevallen van 128 maar 111 kilo met een lengte van 185 cm. Dus ik dacht nog 11 kilo dan ben ik maar helaas het zijn er nu nog 30 hier baal ik enorm van. En zou dus graag willen weten hoe dat bij julli was
Ik mocht jaren geleden beginnen met clomid met een gewicht van 70 kilo. Ik ben zelf 1.58 vrij klein dus. Ik hoefde toen niet af te vallen, maar in ieder ziekenhuis werken ze anders. De ene mag beginnen met 100 kilo, terwijl ze in het andere ziekenhuis niet laten starten met een bmi van over de 25. Laat je goed informeren. Groetjes, Elvira
ik mocht toendertijd gewoon beginnen met clomid, woog toen rond de 110 geloof ik. ben zelf ook niet zo lang, en wat elvira ook zegt, het verschild heel erg qua ziekenhuis. mijn hebben ze iig wel geholpen, en ik krijg bij jou een beetje een gevoel dat ze je aan het lijntje houden. probeer toch eens om om opheldering te vragen!
Ik heb zelf een hele hoge bmi en flink wat overgewicht en ben maar 1.66 en mocht gewoon starten met clomid mijn gyn deed daar totaal niet moeilijk over. Ik denk dat dat verschillend is per ziekenhuis.