Pil en honger

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Islah, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb gemerkt dat wanneer ik in de stopweek van de pil zit (zoals nu) mijn hongergevoel nagenoeg weg is. Tijdens de pil alsmaar honger... Erg vervelend!
    Ik slik microgynon 30.

Vraag me af of er dames zijn die dit ook hebben (gehad), en zijn jullie eventueel overgestapt naar een ander anticonceptiemiddel?

Zowel een lichtere pil als spiraal mag ik niet om medische reden. Prikpil heb ik eens geprobeerd maar was een drama omdat ik 3 maanden lang ontzettende bloedingen had.
    Het is meer een tussenoplossing, omdat ik eraan denk de Essure-behandeling te ondergaan, maar dat sowieso pas volgend jaar.

Ben erg benieuwd.

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Kan me voorstellen dat het erg vervelend is. Ikzelf herken het niet maar denk dat miss een andere pil dan een optie is.
    Miss heeft het wel gewoon te maken met de hormonen in de pil, dit is een combinatie pil dus met 2 hormonen ipv 1.
    Ik kan zelf ook niks vinden in de bijsluiter dus denk dat de huisarts ff de beste optie is om het bij aan te geven

3. Islah

Islah Niet meer actief

In mijn bijsluiter staat er wel iets van, maar ik heb 'm dan ook in het buitenland gekocht (is verder wel echt microgynon, zelfde verpakking etc.)
    In het Frans, mijn man had het voor me vertaald.

Inderdaad erg vervelend ja want heb al overgewicht en probeer af te vallen...

4. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ik herken het! Ik slikte de levorongestel of iets welke de vervanger is van microgynon 30 zeggen ze; en dat had ik ook.. Komt door de hormonen denk ik.

Deel Deze Pagina