bijwerkingen morning after pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door A1b, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A1b

A1b Nieuw lid

8 feb 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vijf dagen nadat ik ongesteld was geworden, heb ik onveilige seks gehad. Vervolgens (binnen 12 uur) de morning after pil geslikt voor de zekerheid. Diezelfde dag had ik nergens last van en de dag daarop ook niet, maar op de derde dag na het slikken van de map werd ik ineens heel misselijk en heb ik een aantal keer overgegeven. Op de vijfde dag na het slikken van de map verloor ik ineens bloed. Is dat normaal? En hoe groot is de kans dat ik toch zwanger ben?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De bloeding kan worden veroorzaakt doordat de MAP je hormoonhuishouding in de war schopt, dus evt zou je cyclus ook anders kunnen verlopen.

Heb je op dag 5 onveilig gevreeën? En heb je normaal een cyclus van ongeveer 28 dagen? Dan is de kans best klein dat je zwanger bent hoor. In principe heb je dan rond dag 14 je eisprong... en zaadjes kunnen echt geen 11 dagen overleven.
    Of was het vijf dagen nà je ongesteldheid... dan loop je meer risico.

3. A1b

A1b Nieuw lid

8 feb 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, het was op dag 5 en niet vijf dagen na de ongesteldheid. Hele kleine kans dus... dacht ik al, maar ik wilde me toch even gerust laten stellen op dit forum. Bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina