Niet gek als blijkt dat de verstoringen zouden komen door een activiteit van het immuunsysteem. Als je flink ziek bent geweest (bijv gewone griep) kan de menstruatie ook afwijken.
Dat denk ik dus ook. Staat los van vaccinaties, maar heeft betrekking op de afweerreactie. Of hij nou via vaccinatie of natuurlijke besmetting binnen is gekomen lijkt dus niet uit te maken.
Ik heb gistermiddag m'n booster gehaald en voelde me al vrij snel een beetje gaar. En de bekende beurse bovenarm. Nu voel ik me nog steeds een beetje gaar en ik heb het warm/zweterig. Al met al valt het me nog erg mee. Heb nu 3x Pfizer gehad en alle 3x dezelfde bijwerkingen
Hier gisteren ook de Pfizer booster en voel me knap gammel. Spierpijn en koppijn en gewoonweg lamlendig. Heb me ziek gemeld en morgen blijf ik ook thuis. Lig de hele dag op de bank. Echt een weggegooide stomme dag. Man kreeg zojuist een bericht dat die de hele morgen met een positieve collega heeft gewerkt. Wel zonder klachten en met een zelftest na nauw contact. Zal je zien dat we volgende week allemaal Corona hebben