bijwerkingen na booster

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Zara75, 1 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ja ik ben onder de 45, en ik wist niet dat je dan automatisch Pfizer krijgt. Dat stelt wel wat gerust gezien ik de eerste 2 vaccinaties nergens last van had.

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

je maakt je punt wel voor mij duidelijk dat afgaan op forum info in ieder geval kolder is. Dank je wel ;):thumup:

Youtan, bloem82, jannanas en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

dat valt me dan wel weer mee, als ik zo verhalen hoor had ik dat aantal hoger verwacht. Natuurlijk 620 families die super verdrietig zijn en dat is verschrikkelijk. Maar wat je zegt het is na vaccinatie en niet perse door vaccinatie. Net als de ziekenhuisopnames dat niet goed duidelijk is of deze aantallen door Corona of met Corona in het ziekenhuis liggen.

Butchke en bosi333 vinden dit leuk.
  4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.281
    6.808
    113
    :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Dat is niet waar. Als ik ineens paarse vlekken krijg na het innemen van een voor mijn nieuw medicijn komt die melding er ook. en die paarse vlekken kunnen net zo goed komen doordat ik die dag iets heb gegeten wat ik nooit heb gegeten. Maar omdat het risico er is dat het van het medicijn komt word er toch een melding gemaakt.

Nataly1972, Suzy85, Mapje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.281
    6.808
    113
    Precies dit dus.

Dat was met die kinderen ook. Lagen ze er echt door corona of iets anders en hadden ze corona erbij.

Neuzeke en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik zou er wel van uitgaan dat je je misschien één of twee dagen niet fit voelt. Als dat niet uitkomt, kan je idd beter even een ander moment kiezen. Ik heb ook gekozen hem in het weekend te zetten, maar ik had gelukkig geen klachten verder (op een stijve arm na).

8. GossipGirlxoxo

ik zie je telkens dit soort best sterke uitdrukkingen plaatsen. Maar heb je ook bronnen. Wat is veel, wat is schadelijk, wat is ernstig? Het zijn zwaar wegende woorden maar zonder onderbouwing wegen ze eigenlijk niets. Dus heb je bronnen om dit te onderbouwen?

Shay25 en Suzy85 vinden dit leuk.
  9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.592
    14.171
    113
    Vrouw
    Klopt wat je zegt hoor, maar ik besta echt en @GossipGirlxoxo weet dat, leve insta. ;)
    Maar ik mag toch hopen dat mensen niet zomaar zeggen dat hun familielid ergens aan is overleden (of dat nu door corona of door de vaccinatie is maakt mij dan niet uit), want als je zoiets verzint om je standpunt kracht bij te zetten, dan spoor je echt niet.
    Heb hier ook verteld dat mijn dochter geopereerd werd, mag toch wel hopen dat mensen dat ook voor waar aannemen, en niet denken dat ik een halve zieke familie bij elkaar verzin. :eek:
    Aan de andere kant, gekken genoeg op deze wereld...

Liedx, Nikki23, Dubbelgeluk en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.406
    5.316
    113
    Dit is een “bron” van @Liedx , die ze laatst in het nieuwstopic deelde. Ik weet dus niet of het veel zin heeft om om bronnen te vragen….
    https://www.bitchute.com/video/tvrOnxt5H402/

Youtan, Suzy85, bosi333 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Gisteren booster gekregen. Pfizer. Beetje stijve arm en moe (maar moe zijn kan ook komen door hoogzwanger zijn van 2 babies, haha).

Ik hoop dat ze sowieso nu lekker nog minimaal 2 weekjes blijven zitten. Krijgen ze mooi antistoffen van mij gratis en voor niks mee!

Shay25 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.557
    36.537
    113
    Net mijn booster gehad. Pfizer dit keer, vorige keer moderna. Had er best last van toen, dus we gaan het zien.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.557
    36.537
    113
    Heb je hem zelf gehad? Of ben je nu mensen bang aan het maken zonder zelf enige ervaring te hebben?

joyce29, GossipGirlxoxo en Neuzeke vinden dit leuk.
  14. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.308
    12.303
    113
    Off topic: Wat fijn dat je al zo ver in je zwangerschap bent!

Fennec vindt dit leuk.
  15. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik keek ook tegen de booster op. Ik kreeg ook vanwege mijn leeftijd automatisch pfizer. Vergeleken met de bijwerkingen na de vaccinatie waren de bijwerkingen van de booster niks.

Het viel bij mij reuze mee.

16. GossipGirlxoxo

Ik heb zo goed als altijd wat te zeggen maar hier word ik even sprakeloos van :|:roflmao:

owly, Suzy85, Jessi79 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.872
    3.389
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @GossipGirlxoxo ; ik heb 2x moderna gehad -nu pfizer -waardoor ik er dus ook tegenop zag. En ja, ik voelde me gisteren wat rottig... máár.. ik vraag me af hoeveel mensen die zich rot voelde na de vaccinatie, eventueel paracetamol genomen hadden tegen die klachten? Ik denk namelijk als ik dát gedaan had, dat de klachten een stuk minder waren. Ik had het preventief wel gedaan, maar naderhand niet meer. Daar vond ik de klachten dan nét weer niet erg genoeg voor... en ik wist waar ze bij hoorde. Maar als ik had moeten werken ofzo - had ik het waarschijnlijk wél gedaan en ik denk dat dat dan gewoon gelukt was. Dus in die zin...

18. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Nee zelf heb ik de vaccinatie niet gehad. Maar ik zie wel om me heen bijwerkingen. Schoonzus die direct na de vaccinatie een hele opgezette, pijnlijke buik kreeg, wat na 3 maanden eindelijk wegtrok, schoonvader die na de booster woede-uitbarstingen heeft wat hij zich vervolgens niet meer kan herinneren, oom die sinds de booster apathisch is, hij staart maar voor zich uit maar reageert zo goed als nergens meer op.
    Daar maak ik me echt zorgen om.

bosi333 vindt dit leuk.
  19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik ben het helemaal met je eens dat het ongelooflijk stom was om dit bericht te plaatsen. Ik zie nu ook in dat het totaal niet logisch was om dit te delen en dat het bijna onmogelijk is om dit te doen.
    Bij deze dus mijn excuses hiervoor.

Edit: ik ben sindsdien ook veel meer bezig met kijken hoe betrouwbaar een artikel is.

Roosje35, jannanas, Neuzeke en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.868
    3.505
    113
    Gisteren pfizer gehad. Tweede keer pfizer voelde ik me de dag erna echt niet lekker.

Nu bij de 3e keer nergens last van alleen een pijnlijke arm.

Deel Deze Pagina