Dit is ook mijn ervaring. Man en ik na de eerste 2 moderna prikken echt paar dagen niet lekker en koorts. Nu booster van pfizer en echt totaal nergens last van. Heel gek.
Bij onze zorgorganisatie zijn bijna alle medewerkers bij de organisatie net Pfizer geprikt. Er waren volgens de manager erg veel zieken na de booster. Veel meer dan tijdens prik 1 en 2. Daarom hebben ze bij onze organisatie ook aangeraden om niet als team de prik in dezelfde week te laten zetten. Om uitval van personeel te voorkomen. Ik was bij prik 1 niet lekker, prik 2 ziek en booster paar dagen beroerd. Paar collega's alleen niet lekker van eerste prikken en flink ziek van booster.
Mn zus heeft begin december 2e Pfizer gekregen en heeft sindsdien een opgezette lymfeklier/flinke bobbel in haar nek. Mn nichtje heeft 2 weken geleden de booster gekregen en had de volgende dag een flinke bal/opgezette lymfeklier in haar oksel. Was na een week weg.
Ik lees nu ineens van beide vaccins bijwerkingen, haha. De eerste twee van Pfizer had ik eigenlijk alleen een zere arm, nu de booster heb ik een pijnlijke arm en pijnlijke oksel, denk toch opgezette lymfeklier.
Wow, je zus nu nog steeds opgezette lymfeklier? Ik heb eergisteren boosterprik Pfizer gehad en ook pijnlijke klier in mijn oksel.. hoop toch dat het snel overgaat.
Zo apart dat het bij iedereen zo anders is. Ik ken veel gevaccineerde in de familie en vanuit mijn werk (zorg) en echt heel weinig mensen die bijwerkingen hebben/gehad. Van zowel 1, 2 en 3 niet Zelf ook 3x alleen op de injectie plek wat "pijn" als ik er op drukte.
Ik was ook 1 dag echt niet lekker, het was wel een pittig dagje met werken… nu gelukkig helemaal fit.
maar had dat niet weg moeten zijn inmiddels? Heeft ze daar wel verder naar laten kijken? Ik hoor het ook wel. Maar vooral bij de 1e en 2e prik al. En bij allen is het met 2 weken wel weg.
Gisteren dus heel erg moe geweest en zere arm. Vandaag pijn in arm bijna weg, wel beetje pijn onder mijn oksel maar verder voel ik me weer kiplekker!
ja het kan ook uit het niets komen hoor Dat zei de neuroloog ook Maar ze kon ook niet uitsluiten dat het door de booster komt Daar was nog te weinig informatie van. Vind het alleen frappant want ik heb nergens last van gehad de afgelopen tijd. Mss nu gewoon mn immuunsysteem van slag en dan heb je dit Gelukkig voel ik me vandaag iets beter
Hier hetzelfde, in mijn directe omgeving niemand die echt last had van de booster Mijn moeder was van haar eerste Pfizer een dag goed ziek en een vriendin ook. Verder ook niemand in mijn omgeving die van de eerste twee vaccinaties erge klachten had.
Hier was het op de dag 1 van prikken deed het zeer, snachts ook onder mijn oksel. De volgende dag een bult onder mij oksel. Dag 2 was heel zwaar, was zo moe! Dag 3 weer prima, wel wat sneller moe maar ging een stuk beter. De pijn onder de oksel was bijna weg op dag 4. Daarna weer prima.
Vrijdag Pfizer gehad. Tot op heden alleen last van een pijnlijke arm. Bij Jansen had ik hetzelfde. Valt mij dus erg mee.
ik heb dus 3 weken geleden Corona gehad (dus niet eens een booster) en ik ben nu 4 dagen over tijd. Ik ben ook altijd stipt zelfs nu direct weer na de bevalling. Dus valt ook op. Andere kant: ik ben ook bijna 37 en 4 maanden geleden bevallen. Ik denk dat Corona, vaccinatie, booster of griep etc wel iets doen met je hormonen. Want ik heb ook ooit in enorme stress en een keer met zware holteontsteking ook gehad dat mijn menstruatie uit bleef. Ik denk dat voor vrouwen heel veel gekoppeld is daar aan.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5281036/lymfeklieren-opgezet-nek-oksels-lies-vaccinatie-booster-corona Ze zijn dit juist aan het onderzoeken want het komt best veel voor. En hoewel velen zeggen ach dan werkt het teminste want de lymfeklieren doen hun werk vind ik het best zorgelijk want bij sommige mensen is echt echt wel extreem.
Vorige week woensdag heeft mijn zoon zijn booster gehaald. En ik afgelopen vrijdag. We hadden allebei alleen maar last van een blauwe plek gevoel op de prikplek. Verder nergens last van. Dochter is gisteravond geweest. Zij gaf meteen na het prikken al aan dat de prikplek zeer deed. Nu heeft ze spierpijn en verhoging. Ze voelt zich daardoor niet fit. Ditzelfde had zij ook bij haar 1e vaccinatie. (Zij hoefde maar 1 ivm eerdere besmetting)