bijwerkingen na inentingen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gevalletje, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    HOi ik vind het oude forum over mex griep onoverzichtelijk ten opzichte van kinderen die bijwerkingen hebben van de prik.

mijn kleine zopu vandaag moeten maa heeft al 2 dagen 38,5 graden koorts, vanmorgen niet maar durf niet in te enten bang dat hij weer geod ziek wordt.

zijn er veel bijwerkingen van de prik? en welke? ben benieuwd, niet om mezelf of iemand anders van de prik afte helpen maar gewoon nieuwsgierigheid :)

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn zoontje is gisteren geprikt, en aanvankelijk had hij nergens last van. Het deed minder pijn dan de gewone vaccinaties, zijn beentje werd niet rood, en hij at, speelde en sliep gewoon. Maar gisteravond begon hij ineens te hoesten (virusje opgelopen in die sporthal? :(), en vannacht werd hij huilend wakker en bleek hij 38,5 graden koorts te hebben (voor het eerst in zijn leven!). Inmiddels is het weer gezakt tot 37,6, en hij is verder gewoon vrolijk en zo. Hij heeft net ook gegeten. Dat is eigenlijk het enige dat ik tot nu toe heb gemerkt.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Als je kindje boven de 38 graden heeft moet je hem nog niet laten enten hoor. Het beste is als hij een dag geen verhoging meer heeft boven de 38 graden. Dus als hij vandaag de hele dag niet boven de 38 komt kun je morgen enten.

Beterschap voor je zoontje!

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Als ze verhoging hebben worden ze niet ingeent...
    staat ook duidelijk op de brief...

5. Chaimaa

Chaimaa Lid

12 sep 2006
    81
    0
    0
    Administratieve medewerker
    Hallo,

Ik heb mijn dochtertje gisteren ook laten inenten.
    Ze heeft tot nu toe nog niks. Alleen een beetje last van haar bovenarm waar ze die prik hebben gedaan. Verder is ze vrolijk slaapt en eet goed.

Gr. Chaimaa

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik vind het andere topic ook onoverzichtelijk worden dus hoop dat deze topic niet op slot gaat...

Mijn zoon is gisteren inge-ent. tot nu toe geen bijwerkingen. Heeft de hele nacht doorgeslapen maar was alleen 6 uur wakker normaal tussen 7 en 8 uur... (dus misch zit hem toch wat dwars? even vandaag afwachten) ze zeiden dat jij hangerig kon zijn vandaag... Hangerig is hij tot nu toe niet maar zit overal aan en is erg dwars vanochtend. Heb um net op bed gedaan en is meteen in slaap gevallen dus hij was erg moe, denk dat dit wel een gevolg van de in-enting is ;)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

Deel Deze Pagina