Hoi allemaal!! Het klinkt misschien heel raar allemaal maar ik ben op dinsdag 27 juni gestopt met de pil in die week ben ik gewoon op donderdag 29 juni ongesteld geworden tot maandag 3 juli dinsdag 4 juli ben ik weer begonnen met de pil en vervolgens vrijdag 7 juli weer gestopt omdat we besloten hebben zwanger te willen worden. Zaterdag 8 juli ongesteld geworden voor drie dagen wanneer moet ik nou rekenen dat ik weer ongesteld word? Ben het nog steeds niet geworden. Hoop dat iemand me kan helpen weet het ff niet meer. Uiteidelijk had ik de strip gewoon af kunnen maken dan was het allemaal stuk duidelijker geweest voor me. Groetjes Steffie.
Het gebeurt soms wel eens dat je een beetje geduld moet hebben op een antwoord, vooral in het weekend, dan zijn een stuk minder mensen online. Als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen zou je in principe op 5 augustus terug ongesteld moeten worden. Maar zoals ik lees, ben je nog maar net met de pil gestopt, dus je lichaam zal ook nog moeten ontpillen, dan is de kans groot dat je ongi mss ook nog wel wat langer uitblijft.
steffie1978 Sorry ik kan je ook niet helpen, want ik weet nog niet eens hoe mijn cyclus in elkaar zit... Misschien moet je de vraag stellen aan de verloskundige (die topic) en heeft ze er meer kijk op. Succes!
Bedankt voor jullie antw had zelf ook al gedacht aan ong 5 aug maar weet wel dat het ook langer kan duren omdat ik gestopt ben met de pil. Ga zeker nog ff vragen bij verloskundige misschien kan zij verder helpen. Sorry dat ik zo ongeduldig was. Groetjes Steffie.