Mirena na 7 a 8 mnd weer vreselijk vloeien

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Dani84, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

vorig jaar november Mirena laten plaatsen.
    3 a 4 maanden gevloeid spotting noem maar op.. klachten, buikpijn pukkels enz..
    toen zat er regelmaat in (yes ;) )
    Ik was om de 5 weken heel licht ongesteld en t stopte na 4 a 5 dagen.

Nu ben ik 2 weken geleden ongesteld geweest. stopte pas na 7 dgn om vervolgens 4 dagen later weer nu al 4 a 5 dagen weer of nog bloed te verliezen. Er zitten soms echt kloeten ( ja sorry) in de pot bij het naar de wc gaan dan ik denk.. klopt dit wel?
    verder heb ik niet echt veel klachten van Mirena..

Herkent iemand dit of heeft iemand tips?

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik zou even laten kijken of hij nog wel goed zit, bij mij was hij er half uitgezakt! ik heb hem maar een half jaar gehad, maar was echt elke 2 weken ongesteld, en ook steeds 2/3 weken lang

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik heb na 3 mnd een controle gehad en toen zat ie goed, en ik heb na nog eens 1,5 maanden weer een controle bij de ha gehad omdat ik ook dacht dat ie niet goed zat ze heeft gekeken e.d. en ze zei dat er geen aanwijzingen waren dat ie niet goed zat. touwtjes lagen mooi achterlangs enz enz..

en daarna heb ik 3 maanden echt regelmaat gehad..
    Alleen nu maar het lijkt vandaag weer over te zijn dus wacht het nog ff af.. als ik volgende week weer ongi word ga ik bellen en wil ik een door verwijzing naar de gyn die ik niet zo maar krijg!

Maar jee zonnebeertje wat een gedoe zeg! maar het hoort wel een beetje bij de eerste maanden he.. kan tot een jaar duren voor zon ding goed zit..

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hij was er half uit, dat was denk ik de reden van het bloedverlies steeds

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hmm oke.. heb gevoeld maar touwtjes lijken op zelfde plek, vloei nu zoveel verlies ook stolsels heb ik niet meer gehad na de eerste 3 mnd.. kijk het tot maandag aan en als het dan nog niet over is ga ik de ha bellen..

Deel Deze Pagina