zwanger en toch ongie geweest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Wie heeft dat meegemaakt?

    Ik ben ongie geweest maar korter als normaal.
    Ik ben zo enorm moe en heb steeds steekjes in mijn onderbuik.

    Ik wil niet testen omdat het ws toch niet zo is en ik woensdag een echo krijg (voor IUI) dus dan zien ze het toch wel als ik zwanger zou zijn.

    Het zal wel niet maar het houdt me toch een beetje bezig..
    Morgen maar effe tempen..

    Maar zijn er hier mensen die dat meegemaakt hebben?
     
  2. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nee ik niet maar iemand die ik kan was al 4mnden zwanger en die wist dat niet want die werd gewoon ongie.... niet heel erg maar dat was ze nooit dus het kaqn wel.....

    grtjes
     
  3. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Had mijn moeder met al haar zwangerschappen,(4)tot ongeveer de 6e maand had ze elke keer rond haar ''normale''nod een bloeding...

    Liefs Marieke
     
  4. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoelang duurde die bloeding dan? En was er een verschil met een normale ongi kwa kleur/dikte of iets?

    Ik was normaal zonder pil altijd 6 a 7 dagen ongi.. Nu ben ik 't maar 4 dagen geweest, ben er namelijk nual vanaf in plaats van morgen zeg maar.
     
  5. Niet meer actief

    Ik ben normaal wel een week zoet maar ben nu maar 3 a 4 dgn ongie geweest.
    Ook niet echt super heftig.
    Maargoed, ik wacht wel af tot donderdag...
     
  6. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Volgens mij moet je er in principe vanuit gaan dat je gewoon ongi bent, want de hormonen schommelen nu volgens mij continue dus je menstruatie kan dan ook verschillen.
    Ja en er zijn idd ook mensen die gewoon mensrueren en zwanger zijn.
    En het kan ook zijn dat je een mk hebt of gehad hebt.

    Conclusie alles kan. Dus het is gewoon afwachten of een test doen.
    En ik zou afwachten.

    xxx Joyce
     
  7. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik ben dit keer ook maar 2 dagen een heel klein beetje ongi geweest, niet eens echt rood bloed, meer bruinig ..
    Maar ze zeggen dat dit best normaal is na t stoppen met de pil omdat dan alles een beetje in de war is
     
  8. Niet meer actief

    Wat is je temp?

    En ik ben ook MAAR 2 a 3 dagen zoet hoor zonder pil....en dan ook zowat niets..toen ik voor alyssa ging was dat wel anders...ik denk dat je lichaam zich steeds aanpast....
     
  9. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik was in ronde 2 maar 1,5 dag ongi en dacht echt dat ik zwanger was, maar bleek niet zo te zijn. maar ik duim voor je dat ze bij de echo wel wat zien! ;)
     
  10. Niet meer actief

    Nou, het zal wel niet hoor meiden!

    Heb me in de afgelopen 13 rondes al heel wat aangepraat en het was nooit iets dus nu ga ik er vanuit dat ik me weer wat aanpraat... ;)
     
  11. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.018
    413
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Lies,

    Allereerst hoop ik voor je dat je zwanger bent! Ik was zwanger en ben ook gewoon ongesteld geweest (wist niet dat ik zwanger was) en dat bleek ook een miskraam te zijn geworden helaas. Maar theoretisch kan je zwanger zijn en beetje bloedverlies hebben. Spannend afwachten maar.

    groetjes,
    vruchtje
     
  12. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik was 3 dagen ongi vorig weekend (normaal 5) maar had de afgelopen week een best wel gezollen buik. Dus vanmorgen getest: een dikke plus!
    Maar ik ben nog steeds onzeker, ik geloof het nog niet! Ik doe morgen nog een test.
    Ben wel al voorzichtig blij...!
     
  13. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    gefeliciteerd!
     
  14. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Maar verloor je dan ook echt rood bloed? En dan alle 3 de dagen? Of was het alleen bruinig?
    bar
     
  15. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    nee, echt rood en echt 3 dagen. Het was alleen niet stroperig zoals anders, maar verder gewoon bloed hoor!
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    wat houd dat in stroperig.... ik d8 vorgekeer echt dat het raak was, ik was 2dagen heel dun orange achtig bloed..... nog nooit ghad... ik d8 innesteling.. maar da was niet en daarna werd ik toch ongie ineens maar normaal ben ik echt heel erg ziek en toen niet geweest.....
    en heb nu uitgezette buik steeds en men borsten zijn weer gevoelig en da had ik alleen met mijn andere zwangerschap ook maja
    ik ga ervanuit dat ik niet zwanger ben omdat ik gewoon ongie ben geweest..........


    grtjesssss
     

Deel Deze Pagina