bijwerkingen pil -gewoon stoppen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door dafne, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even mijn verhaal schetsen: op 27-07 ben ik bevallen van min engeltje Elize*, na 26 weken zwangerschap.
    Ik heb nadien 2,5 week bloedverlies gehad en vervolgens op 27-08 weer feller bloedverlies. Volgens de HA kon dit geen menstruatie zin en moest ik op controle bij een echopraktijk (dus geen gyn). Die zagen bloedresten in de baarmoeder en ik kreeg vervolgens 4 dagen methargine druppels om in te nemen. Na die 4 dagen een nieuwe controle en zater en volgens de echografist enkel nog slijmresten. Hij mailde de echo's door naar mijn HA en die zei dan weer dat het toch nog wat bloed was en ik moest van haar terug aan de pil (deso 30)

Maar altijd als ik de pil pak heb ik dezelfde bijwerkingen: droog en dof haar, humeurig en ergst van alles.... mijn borsten krimpen! Heb het voorgehad na de bevalling van de eerste: vanaf ik aan de pil ging, ging ik op een week tijd van een B naar een A en nu weer van hetzelfde, op 4 dagen tijd (pak de pil nu 4 dagen) weer m'n hele B-cup weg. Ik moet mijn Bh's maat b zelfs al opvullen omdat ze anders te groot zijn!

Kan dit een bijwerking zijn van de pil? want ik ben het eig wel beu...
    En wat gebeurt er als ik nu stop? dan krijg ik in de loop van de volgende week een onttrekkingsbloeding, toch?

En dan is er nog de ovu-test die ik vanmorgen deed... die positief lijkt te zijn. Dus er zal missch toch een eitje zitten? Want als 27-08 toch mijn eerste menstruatie was, dan ben ik nu op dag 13 dus zou een positieve ovu-test wel kunnen, want heb ook maar 4 dagen de pil genomen tot nu toe

pff wie weet raad?

Deel Deze Pagina