Hallo allemaal, Ik heb even gezocht, maar kon niets vinden over dit onderwerp. Sinds ik ben gestopt met de pil lijk ik wat dikker te zijn geworden, het is nu zelfs zo dat er kinderen zijn (ik werk in het onderwijs) die vragen of ik zwanger ben... Zover ik weet ben ik anmelijk (nog) niet zwanger (alles is mogelijk, NOD is 8 sept en heb wel geklust op t juiste moment). Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik nu al een buik zou krijgen van deze maand zwanger worden... haha. Zijn er meer mensen die zijn aangekomen na het stoppen met de pil (ik hoor t meestal andersom namelijk)?
Ik ben inderdaad aangekomen na het stoppen. Was toen ik ermee begon 5 kilo afgevallen. Toen ik er mee stopte (aantal jaartjes later) kwamen die kilo's er ook weer bij.. Het kan dus wel, maar je hoort het vaker andersom.
Ja, hier in anderhalf jaar na het stoppen met de pil 20(!) kg aangekomen. Toen er achter gekomen dat ik een trage schildklier heb, en toen direct zwanger.
Ik ben ook aangekomen toen ik ben gestopt met de pil, kilo of 3. Ben toen fanatiek gaan sporten, gelukkig niks meer bijgekomen. Nu moet het er alleen nog wel af
Blij te weten dat ik niet de enige ben Heb de caloriënteller al op mijn telefoon gezet.. haha. Bij mij kilo of 2, hopelijk blijft t daarbij Bedankt voor de reacties!