Hadden jullie bijwerkingen? Van één van de twee of van beide? En zo ja, waar hadden jullie dan juist last van? Ik heb woensdagavond 5000 EH pregnyl gezet en om eerlijk te zijn, ik voel me niet heel geweldig de laatste dagen! Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn!
Ik ook geen bijwerkingen van de pregnyl en clomid gebruik ik niet, ik gebruik gonal-f! Ik dacht altijd ook daar geen bijwerkingen van te hebben, maar nu ik 2 rustmaanden heb merk ik wel degelijk verschil! Voel me minder bedrukt en wat rustiger ofzo! Het blijven natuurlijk hormonen... hopelijk hoef je ze niet lang te gebruiken en heb je snel een positieve test in handen!
van de pregnyl krijg ik (denk ik) de standaard zwangerschaps kwaaltjes (pijnlijke borsten vlak voor ongi, misselijk in de ochtend, opgeblazen gevoel) van de clomid alleen af en toe opvliegers, maar ik heb maar een kwart tablet
Kan je afscheiding eigenlijk ook veranderen door pregnyl? Ik merk dat ik enorm veel last heb van slijmverlies; wat ik anders na mijn eisprong nooit zo hard heb. (waarschijnlijk wel door de hcg, maar toch even de vraag hier!)
ja, dat slijmverlies heb ik ook heel erg! Ik heb tegenwoordig altijd inlegkruisjes in, anders kan ik mn broek elke avond in de was gooien
Bij mij verschilt de tweede week na pregnyl heel erg met de eerste! Hebben jullie dat ook? 1e week na pregnylinjectie: heel vrolijk en relaxt, pijnlijke borsten, veel plassen, veel afscheiding 2e week na pregnylinjectie: minder vrolijk, minder pijnlijke borsten, dunne witte afscheiding en wel nog veel plassen en dorst. En omdat dat dus zo verschilt, ben ik nou al een beetje bang dat het niet gelukt is verschrikkelijk zeg dat wachtbankje!!!
Geen idee sheveloper, van de 2de week kan ik helaas nog niet meespreken. Maar ik kan wel beamen dat mijn klachten van de eerste week duidelijk overeen kwamen met die van jou! Ik was ook extreem happy etc. Ben ook wel serieus vermoeid aan het worden de laatste dagen, dat ging zo wat op en af bij mij, dus geen idee of ik echt vermoeid ben, of dat het door de pregnyl komt!
Ik gebruik pregnyl en clomid en heb nu 2 rondes achter de rug. De eerste ronde had ik nergens last van. Was zelfs net alsof ik meer energie had en vrolijker enzo. Echter de 2e was echt drama. Echt heel down voelde ik me en veel hoofdpijn, wat ik normaal nooit heb. Ook inderdaad de afscheiding en mn huid werd lelijk met pukkels (heb eigenlijk een huidziekte). Pregnyl merk ik niet specifiek iets van maar wel dat die plek waar ik gespoten heb meerdere dagen pijn blijft doen.
Van pregnyl voelde ik me de eerste paar keer erg beroerd. Na een keer of vijf was mijn lijf er aan gewend leek het, sindsdien merkte ik er niks meer van.
Ik heb van enkel de pregnyl toch wat last gehad hoor... Deze ronde zelfs nog geen clomid gehad. Zit nu op dag 6 na pregnyl en merk wel stilaan dat het wat begint te minderen, enkel ben ik nog ontzettend moe en doen mijn borsten nog wel erg pijn! Nog een vraagje wat de pregnyl betreft... Testen jullie tot wanneer die uit je lichaam is? En moet dat eigenlijk evengoed met ochtend urine omdat die geconcentreerder is (zoals met een zwangerschapstest) of heeft dat niet meteen belang? Klinkt logisch, maar wou het toch even checken! Ik zou morgen graag nog eens testen, dan is het een exact een week geleden, maar ik dacht eraan om misschien 's avonds pas te testen. Wat denken jullie?
Ik heb alleen Pregnyl en ik ben in de avond ontzettend moe, slaap heel erg diep met levendige dromen en zodra ik wakker word zit ik vol energie. Heb in twee dagen tijd het hele huis gedaan in de ochtenden. Waarschijnlijk heb ik zoveel energie omdat ik echt goed slaap sinds lange tijd. Verder geen kwaaltjes of pijntjes eigenlijk.