Na hoeveel IUI's zwanger?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Emesve, Mar 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Na hoeveel IUI behandelingen was jij zwanger?

1. na 1 behandeling

2. na 2 behandelingen

3. na 3 behandelingen

4. na 4 behandelingen

5. na 5 behandelingen

6. na 6 behandelingen

7. Niet zwanger geworden na IUI-behandelingen

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    #1 Emesve, Mar 29, 2010
    Last edited: Mar 29, 2010
    Hoi dames,

Ik heb vorige week te horen gekregen dat we na 2 jaar "aanklooien" mogen beginnen met IUI. Na diverse onderzoeken is nog steeds niet gebleken waar het probleem precies ligt. Het wordt een IUI zonder hormonen, alleen een pregnyl-spuit om de eisprong te regelen.

Ik ben benieuwd hoe snel de dames in dit forum, die ook IUI behandelingen hebben gehad, zwanger zijn geworden.

Alvast bedankt! :)

2. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    iemand?

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik heb gestemd, helaas het minst leuke antwoord..

jij meer succes met IUI gewenst!

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    na de 2e!

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hier ook het minst leuke antwoord inderdaad. Maar er zijn genoeg meiden hier op het forum die zwanger zijn door IUI hoor. Kijk anders even naar de lijst in het IUI topic daar staat als het goed is een groot aantal op.

6. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    up! We hebben een maand om deze te vullen met sucessen, kom op meiden:)

7. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Oja, misschien is het ook een idee om er bij aan te geven of je wel of geen hormonen gebruikt hebt!

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

UP!

Kunnen er nog meer mensen stemmen?
    Dan krijgen de mensen die nog aan de iui moeten een beeld van wat ze kunnen verwachten, waaronder ik.

9. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    up!

HEbben we nog goede verhalen voor deze poll? PLLZZZ:)

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hier zwanger na de 2 IUI en heb nog wel meer positieve mensen om me heen:).

Ik weet niet of zo een poll echt handig is. Want straks reageren misschien alleen de mensen met slechte ervaringen en krijg je toch een verkeerd beeld. Ook ligt het eraan waarvoor je IUI krijgt. IUI bij onbegrepen onvruchtbaarheid zal eerder kans van slagen hebben denk ik dan een man met heel slecht zaad.

Geloof er in meiden het gaat goedkomen:)

11. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    @vruchtje:

Mijn zus is zelf ook zwanger geworden door IUI, bij de 1e. Zij gebruikte wel hormonen en kreeg een tweeling. Reden IUI, was langzame zwemmers. Vooralsnog worden wij bestempeld als "onbegrepen", want we hebben een zaaduitslag van 2,7 en 89 miljoen.

Helaas kan ik niet alle opties in de poll kwijt, daarom is het misschien handig om buiten de keuze ook een verhaaltje van de omstandigheden eronder te krabbelen.

Alle dames die met de IUI's bezig zijn: VEEL SUCCES!!!!

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik lees in je onderschrift dat jij deze maand ook je eerste iui krijgt? Wanneer? Ik moet aanstaande vrijdag voor de eerste iui.
    Ik wens jou ook veel succes.

Hopelijk kan ik over een week of twee, als ik hopelijk een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb, ook het 1e rondje aankruisen.

13. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Net terug van de fertiliteitspoli en 2 mooie follikels links en rechts van 21mm. Vannacht om 3 uur de pregnylspuit erin en vrijdag de 1e IUI! Dus we kunnen samen 2 weken duimen!!! Jij ook heel veel succes!! Heb je trouwens met of zonder hormoonstimulatie? Ik alleen pregnyl.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Toevallig allemaal zeg. Ik kom ook net terug van de gyn en ik heb deze maand aan één kant een follikel. Die was 20,5 mm. Ik moet morgenvroeg om 7 uur spuiten met pregnyl. Apart dat jij midden in de nacht moet spuiten... Ik hoop dat die spuit een beetje meevalt. Is voor de eerste keer dat ik in mijn been moet spuiten.
    Hoelaat moet jij vrijdag? Ik om 12 uur (om 10:30 zaad inleveren). Kunnen we idd samen duimen voor elkaar. Ben benieuwd.....

Ik slik trouwens rond mijn menstruatie ook 5 dagen lang 10 pillen Femara. Dat is ook voor de hormoonhuishouding. Om het een beetje regelmatig te houden geloof ik.Verder niks. Ja Pregnyl dan.

Succes. ;)

15. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Vrijdag om 14.45 uur en om 13.20 potje inleveren.
    En ik moet de pregnyl in mijn buik onder mijn navel spuiten.
    Lekkere tijd hè, 3 uur!! Aan de andere kant, dan ben ik nog lekker slaperig en suf. Spuit op het nachtkastje en wekker op 3 uur. Jeeh...
    Maar allemaal voor een goed doel! :D
    Heb je geen prikinstructie gehad trouwens? Ik heb vorige week al een keer mogen "proefprikken" in het ziekenhuis.

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik moest er naar vragen hoe het moest, anders zeiden ze niks over hoe te prikken. Ik heb zelf mijn pregnyl spuit met bijbehorende dingetjes meegenomen naar het ziekenhuis en daar werd me uitgelegd hoe ik dat ding in elkaar moest zetten etc... Niet zozeer hoe het prikken moet. Mocht het niet lukken dan mag ik altijd naar het ziekenhuis komen waar ze me dan gaan spuiten. En ik vond al een site op internet hoe het moet. Dus hopelijk lukt het. Anders zal ik morgen ook wel even posten hoe de prik gegaan is. Groetjes!

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Mv1977, hoe ging het spuiten van Pregnyl vannacht om 3 uur?

Ik ben zo'n schijterd dat ik zometeen naar het ziekenhuis ga en het daar laat doen. Ik had het spuitje klaargemaakt en in mijn handen, maar ik haakte af. Brrrr...... het naaldje is maar 1 cm maar ik ben echt geen held hierin...

18. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Goeiesmorgens!

Nou ik heb 'm gezet hoor! Prikte alleen eerst op een klein bloedvaatje en dat was een beetje pijnlijk. Toen een cm ernaast en ik voelde er helemaal niets van! Alleen van het zien van het druppeltje bloed van het bloedvaatje dat ik geraakt had, raakte ik een beetje dizzy.
    Dus snel mijn bed weer in gegaan en weer verder slapen!
    Snap best dat je het eng vind hoor, zeker als je nog nooit heb "proefgeprikt". Zo zie je, elk ziekenhuis heeft een andere methode.
    Ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is gegaan!

Groetjes!

Share This Page