Hallo dames ik ben nu 12 dagen aan het spuiten en merk dat mn buik steeds gevoeliger wordt, blauwe plekjes enzo...Spuit iemand ook wel in het been of is dat nog gevoeliger?
Hoi Herma, Ik heb het steedsg ewoon inmijn buik gespoten. De ene keer was inderdaad gevoeliger dan de andere keer. Probeer steeds een ander plekje te pakken. Ik wisselde het af. De ene dag rechts van mijn navel en de andere keer links. Succes....and remember...het is voor een goed doel!
ik deed de ene in mijn buik en dan de andere in mijn been. en dan afwisselend links en rechts. Eigenlijk schoof ik steeds een plekje op. Dit was me ook aangeraden door het ziekenhuis en ik vond het ook wel prettig, omdat het wel steeds gevoeliger werd.
Altijd in mijn buik.Had er de 1e ronde ook zo'n last van.Sindsdien gebruik ik ijs om eerst de boel te verdoven.En nooit meer last gehad,een aanrader dus!
Ik heb ook steeds in mn buik gespoten.......mn been leek me nog minder prettig. Halverwege kon ik alleen nogmeer rechts prikken omdat ik links een blauwe plek had van wel 7 bij 5cm...................oeps! Op een gegeven moment word het steeds gevoeliger en wist ik ook niet goed meer waar ik moest prikken.
ook altijd in mijn buik gespoten aan de rechterkant naast mn navel wel elke keer een minder gevoelig plekje gezocht... heb 1x een spuit in mn been willen zetten maar bedacht me al toen de punt op mn been stond..... vond het niet zo prettig daar dus terug naar mn buik gegaan
Dat verdoven met ijs is een goede tip ja dat ga ik vanavond eens proberen Thanx! Ik zie het inderdaad ook niet zo zitten om in mn been te prikken.
Hier ook steeds in mijn buik gespoten en dan afwisselend links en rechts. Ik zette beide spuiten dan die dag aan dezelfde kant. (dus maandag puregon en deca rechts, dinsdag beide links) En dan steeds een nieuw plekje zoeken.
Ik ook in mn buik, afwisselend links/rechts. Af en toe een mooie bloeduitstorting maar goed, dat is niet anders. Ook wel wat rode stipjes waar ik geprikt heb... Been lijkt me niets, heb dat ook niet gedaan tijdens prikinstructie, dus zou dat niet eens durven eigenlijk!