Dank je meid, ik ga ook voor jou duimen. Op zich valt het wachten nog wel mee ... mijn NOD is nog tever weg denk ik. Volgende week zal wel een drama worden vrees ik, als ik net als jij nu 4 dagen voor mijn NOD zit. Wij zijn met IUI bezig omdat de samenleving niet helemaal geweldig is, en mijn baarmoeder is een beetje gekanteld en scheef. Dus het zaad moet zich in allerlei bochten wringen om ook maar in de buurt van de baarmoedermond te komen ... Ik heb goede hoop dat het op deze manier gaat lukken. Hubbie zegt nu al dat we nog nooit een betere kans hebben gehad met dat IUI. Ik hoop dat het lukt voor je. Op een natuurlijke manier is toch fijner misschien. Zo'n IUI haalt wel het romantische eraf hoor
Hey, ik dacht dat het ondertussen al zou verminderd zijn van de symptomen...maar ze worden alleen maar erger! Mijn buik is dik en soms pijnlijk, veel plassen, krampjes, snel misselijk, weinig eten, emotioneel, ... :sick: Nu zou dat toch wel al wat mogen minderen toch? De verpleegster van het fertiliteitscentrum zei dat de Pregnyl tegen maandag al miniem genoeg zou zijn om te zien bij een bloedonderzoek of we zwanger zijn. Dus is het nu toch ook al goed gezakt? Maar alles word nog veel erger! Mss heeft de pendel toch gelijk en ben ik nu zwanger. Wie weet *duim;duim, duim* Maar dan zou het mss ook een tweeling kunnen zijn want dat zegt de pendel ook! Hoe gaat het ondertussen met de andere wachtenden? Groetjes
dat klinkt best positief, ondanks de ongemakken. Hier wacht ik "vrolijk" verder he. Weer een dag voorbij zo komen we wel tot vrijdag ... bij mij lijken de kwaaltjes wel wat gedaald vandaag. geen krampjes, geen misselijkheid, nog wel een beetje algeheel bleuh-gevoel, maar verders niets eigenlijk. Niet eens gevoelige boobies, die ik normaal na m'n ei wel heb. Ik blijf voor je duimen hoor ...
Tja, geen tekens wil niets zeggen, he! Er zijn er die altijd kwaaltjes hebben en als ze dan zwanger zijn ineens niets meer! Dus niet wanhopen, he! Bij mij is het soms echt erg! Op dit moment heb ik even een pijnlijke druk in mijn onderbuik. Daarnet in de autowerd ik misselijk van mijn zoontje zijn warm koekje. Vreselijk gewoon. Ben ondertussen al een dikke kilo afgevallen. Het word spannend nu! Nog 1 dagje hierna en het is "the moment of truth". Ik heb me vandaag moeten inhouden om geen test te gaan halen maar stel dat hij vals positief is... Maar dan zou het toch maar een heel licht streepje zijn, he. Ach, we overleven het wel! Bij jou zal het ook snel vrijdag zijn! Ik zal eens denken aan jou! Ik vier die avond mijn verjaardag, ik verjaar op 29 februari (schrikkelkindje). Hopelijk krijg jij dan positief nieuws! Ik duim voor je. Owja, voor ik het vergeet. Ik heb vandaag mijn NOD. Maar door die Pregnyl krijg ik toch mijn regels ni? Moet dat dan volledig uit mijn lichaam zijn alvorens ik mijn regels krijg of kunnen die wel gewoon doorkomen? Groetjes
Ok, even onzekerheid nu! Gisterenavond had ik opeens een serieuse veeg licht rood bloedverlies. Nadien werd het bruin en dat is het nu nog! Normaal gezien heb ik bij het begin van mijn ongi bruinverlies dat overgaat in donkerrood bloedverlies. Maar niet eerst licht rood en dan bruin! Zou het dan toch niets zijn? Ik heb de neiging om anders eens te testen. Als het een heel licht streepje is zal het de Pregnyl wel zijn maar als het een duidelijk streepje is kan het toch niet meer van de Pregnyl zijn? Of wel? Zolang er geen donkerrood bloed is blijf ik hopen! Morgen moet ik toch zowiezo gaan voor mijn bloedonderzoek. Ben razend benieuwd....
Bianca - hoe is het nu? Nog steeds bruinverlies? of is het weg? Vandaag wel weer krampen, alsof ik ongi moet gaan worden. En best veel creamy baarmoederslijm. Zegt niets, we moeten braaf wachten ... Wat betreft de Pregnyl en wel of niet ongi worden ... ik weet het niet. Dit is mijn eerste keer dat ik Pregnyl gebruik, dus hoe lang het in je lichaam zit weet ik niet. Ik zal wel duimen morgen, het is nog maar 1 dag ...
Hier zijn de regels doorgekomen, helaas. Maar gelukkig had ik er niet teveel hoop op gezet! Zal morgen wel zien wat de ferti-arts zegt. Op naar de volgende ronde... Ik blijf gewoon duimen voor jou, hoor!
Jakkes, wat vreselijk balen... Het zag er toch wel veel belovend uit, omdat je kwaaltjes leken toe te nemen. Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt! Sterkte!
Hey Bianca, wat zonde nou en je had zo'n goed gevoel erover. Echt balen... Ik hoop dat de volgende keer beter afloopt. Knufff, waterlelie
Ik ben zelfs niet moeten gaan bij de ferti-arts! Gewoon helemaal opnieuw beginnen. Clomid 100gr, Menopur en Pregnyl. Pfff, daar zie ik echt tegenop... maar het is voor het goede doel, he! Ik blijf duimen voor jou, he, Strijkkraal. Aan de anderen bedankt voor het medeleven. Geniet van jullie wondertjes!