Hallo allemaal, afgelopen maandag heb ik pregnyl 5000 gespoten en heb dus in de nacht van dinsdag op woensdag mijn eisprong gehad. Weet iemand wat voor bijwerkingen je kan krijgen van pregnyl? Ik heb nml last van steeds wat kramp en vandaag meer afscheiding. Volgens mij is dat niet een goed teken maar kan het ook door de pregnyl komen? Liefs Nannie
hoi nannie, ik moest 10000 eenheden spuiten, en had een soort zwangerschapskwaaltjes... de hoeveelheid HCG is met ongeveer 8-10 dagen uit je lichaam verdwenen, maar tot die tijd kan je dus verschillende "zwnagerschapskwaaltjes" hebben. veel succes met afwachten! ik hoop voor je dat het raak is! liefs elfje
Heb ook twee keer 10,000 I.E. gespoten en vond het niet fijn. Ik hield er een geïrriteerde huid aan over en was wel wat uit me doen. Ook was ik bang dat mijn eisprong toch eerder zou komen... achteraf was alles heel normaal. In mijn cryocyclus heb ik een keer 5,000 I.E. moeten spuiten, omdat mijn eigen eisprong maar niet kwam... dat was wel raar. Bijna drie dagen verder werden er toen twee embryo's teruggeplaatst... maandag mogen we kijken hoe ze het doen.... Sterkte!
He meis, Ik heb 6x 10.000 IE gespoten en 2x daarna nog 3x 5.000 IE (is het nog te volgen?) Het enige wat ik had was idd een geirriteerde plek op de injectieplaats (en eromheen) en zwangerschaps-kwaaltjes. Als je het niet vertrouwd zou ik toch je arts even bellen. Dan weet je het zeker. Succes deze ronde! Spannend weer! Liefs Elmo
Bedankt voor jullie reactie's! Elfje veel geluk met je zwangerschap en straks de kleine! Dushi veel succes maandag! elmo: ja k snap je nog haha wel veel pregnyl al gehad dus! Ik denk dat ik toch ongi ga worden komende week dat zou dus betekenen dat het veel te vroeg komt en niet 14 dagen na de eisprong dat zou met mijn progesteron te maken moeten hebben dan toch? I k denk dat ik het te vroeg wordt omdat ik af en toe van die menstruatiekrampen heb vanuit mijn rug. Het is nog heel licht maar ik voel het wel... bedankt voor jullie antwoorden! En veel succes allemaal! Liefs Nannie
Wat al vaak gehoord heb van meiden die bij de "gelukkige" horen is dat de ongikrampen ook waar te nemen zijn met een zwangerschap. Het waren/zijn er veel die denken ongi te worden terwijl ze hartstikke zwanger zijn! Ik duim voor je! Liefs Elmo
Lief van je elmo! we gaan het zien ik moet ook proberen er niet bij elk "krampje" aan te denken! Liefs Nannie
Aj, ik zie dat het nog 10 dagen duurt voor je mag testen...ik hoop dat de dagen een beetje vlotjes gaan voor je (vast niet). Misschien gaan jullie 2007 echt wel spetterend in meid! Good luck! Elmo