2e uitslag van mijn mannetje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by angel1978, Dec 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo,

We hebben vanmorgen de 2e uitslag gekregen.

Niet goed, wel iets beter. :oops: :cry:
    Hij had er nu 2 miljoen, en de snelheid was van 0 naar 0,38 gegaa.

Nu moeten we 86 dagen wachten en dan moet hij weer een test doen.
    De snelheid moet 1 of meer zijn voor IUI behandeling. Is de snelheid minder dan 1 dan moeten we naar het AZM.

Mijn mannetje moet bloed laten prikken voor een chromosonen onderzoek, deze hebben we nodig als we naar het AZM moeten, dan hebben we deze alvast binnen.

Mijn onderzoeken waren allemaal prima! Ze hebben de eerste keer bij mij een uitstrijkje gedaan en nog een stuk of 5 staafjes slijm afgenomen. Dit was prima in orde. Mijn bloed is goed, geen hepatitus of HIV, wist ik wel maar toch. Dus dat ziet er allemaal goed uit.

Ik had het best even moeilijk vanmorgen, maar het gaat weer iets beter.

Een samenlevingtest heeft geen zijn zei de arts, ze zou ons dan alleen maar meer teleur moeten stellen.

Groetjes Angele

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meis,
    Wat positief dat het toch ietsje beter was!
    Ik begrijp heel goed dat je het even moeilijk had en je zal echt nog meer van dat soort momenten gaan kennen (helaas) maar het hoort er echt bij!
    Ik wens jullie alle geluk met het onderzoek over 86 dagen (heb ik dat goed?). Op naar de eerste behandeling meid, wat voor dat ook moge zijn.

Liefs Elmo

3. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    ik wil je ook ff een hart onder de riem steken, fijn dat de testen bij jou allemaal goed zijn uitgevallen, het is net wat je zegt, je maakt je geen zorgen maar als je getest wordt is het toch fijn te horen dat alles oke is

heel veel sterkte en hopelijk over 86 dagen een betere uitslag

groetjes

4. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo,

Badankt voor jullie reacties.

We moeten inderdaad nog 86 dagen wachten tot de volgende test, dat zal eind februari zijn.

Ik vermoed haast dat de arts dat heeft gedaan omdat we pas zo kort bezig zijn. En ik denk dat ze hoopt dat we toch in aanmerking kunnen komen voor IUI behandeling. Wat ik heb begrepen als je meteen doorgaat voor IVF dat je maar 3 pogingen krijgt en als die mislukken heb je "pech", om het zo even te zeggen.

Ik weet het allemaal niet meer, hoe en wat ik ervan moet denken.
    1 Ding weet ik wel, en dat is dat ik heel graag kinderen wil hebben.

Groetjes Angele

5. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Angel dat is balen dat je zolang moet wachtten, ik hoop dat de 2 maanden snel voorbij vliegen. Ik ben blij dat bij jou de onderzoeken goed waren. We helpen je wel de 2 maanden door te komen, voor je het weet is het februari.

Greotjes Jolie

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk dat de reden dat je nog een keer 86 dagen moet wachten komt omdat een man eens per 3 maanden een nieuw voorraadje aanmaakt. Het kan dus heel goed dat het de volgende keer veel beter is (of iets slechter). Wij moesten ook steeds weer komen (was heel slecht) maar bleef helaas slecht.
    Ik vind het goed dat ze nog even wachten....misschien blijft IVF je gespaard meid!
    Zet hem op!

Liefs Elmo

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owja, bij UNIVE krijg je in de hoogste polis max. 5 IVF pogingen vergoed ;)

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Heeft idd met die 3 maanden te maken. Wat ze bij ons wel aangaven na 2 slechte uitslagen kort achter elkaar, is dat ze weinig verandering verwachten, omdat er geen sprake was geweest van ontstekingen of koorts.
    Ik hoop idd dat bij jullie het wachten ten goede komt en dat IUI nog tot de mogelijkheden behoort! Alleen maar "fijn"dat jullie het al zo vroeg ontdekt hebben! Wordt je iig ook snel in de gaten gehouden. Misschien dat het nog maar kort bezig zijn idd ook wel meespeelt in het laten wachten.
    Ik tel met je mee af hoor!
    XXX

Share This Page