normaal gebruik ik pregnyl maar omdat ik die 14mnd heb gebruikt en geen resultaat heb ben ik begonnen met metformine en clomid ik moet nu een tempratuur curve bij houden om te kijken of ik nu zelfstandig wel een eisprong krijg omdat ik pco heb donderdag was mijn tempratuur 36,5 had een echo gehad en had een eitje van 20mm die elk moment kon springen vrijdag was het ook 36,5 en zaterdag was het 36,7 en vanmorgen ook 36,7 wie kan mij vertellen of dit de eisprong is geweest ?of dat ik geen eisprong heb gehad ik hoop dat er iemand is die het misschien weet groetjes en alvast bedankt roompje
Het ziet er naar uit dat je hem hebt gehad. op die laatste dag dat je 36.5 had. Maar je moet nog even doortempen, je temp zou nu hoger moeten blijven dat die tempjes voor je eisprong.
hoi ik was nog wat vergeten te melden donderdag was mijn temp 36,5 die dag kreeg ik ook nog eens een echo en had 1 ei zitten van 20mm dat de gynecoloog zij dat hij zeker binnen een paar dagen zou springen vrijdag was mijn temp 36,5 en zaterdag en zondag was mijn temp 36,7 gr romy
hoi ik had je nog een berichtje gestuued sandra maar mijn postvak zegt dat hij niet verzonden is klopt dat ? gr romy