Hoihoi! ik maak mezelf toch wel echt helemaal gek dit keer. Een week geleden is onze embryo teruggeplaatst na een pgt behandeling. De embryo is nu ouder dan de vorige keren, al een week oud met de terugplaatsing. Nu een week verder. Dag 7, en ik heb veel buikkrampjes gehad, maar nu helemaal niks. Alleen gevoelige borsten, maar ik ben bang dat dit door de utrogestan komt. als ik wel wat voel denk ik, help dit gaat fout, maar hetzelfde geld als ik niks voel. Toen ik zwanger was van mijn dochter wist ik in de 2e week van nou, dit zit wel goed, aangezien het embryo nu ouder is had ik dit nu al wel verwacht. gelukkig nog geen bloeding. Meestal werd ik ongesteld tussen dag 5 en 7 als het niet was gelukt, zijn hier meer die in de 2e wachtweek zitten?
Ik zou gewoon testen! Deed ik elke tp na 5 dagen begon ik, wist ik of de pregnyl uitgewerkt was, en daarna of t gelukt was, daarna kon t uiteraard nog mis gaan, maar dat kan altijd, bij mij hielp t om de dagen door te komen.
Wat een spanning he... Ik zou als ik jou was ook een testje wagen. Bijvoorbeeld die van kruidvat 2 voor 5/6 euro? Die zijn betrouwbaar en kan je goed de lijntjes bekijken.
Jaa zeker spannend! Zit nu op dag 9. Denk dat ik morgen ochtend een testje ga doen, dag 10 zou je denk ik wel een positieve uitslag moeten krijgen als het is gelukt. Maar dat ik nog niet bloed is al hoopvol! Normaal doe ik dat altijd tussen dag 5-7