Beste allen, 4 weken geleden (11 november) ben ik, dacht ik ongesteld geworden. Ik heb 7 dagen lang bruine afscheiding gehad en geen enkele pijn gevoeld. Normaal heb ik de eerste 2 dagen enorme pijn en bruine afscheiding slechts de laatste dag van mijn menstruatie. Deze afgelopen menstruatie heb ik dus niet eens 1 druppel rood bloed gezien. Op internet las ik iets over innestelingsbloed, enkel heb nu iets van 10 zwangerschapstesten gedaan en allemaal negatief. verder heb ik totaal geen zwangerschapskwalen, enkel wat rommelende darmen. Ook voelde ik gister aan de linkerkant van mijn buik (tegen mijn zij aan) wat kleine schokjes leek het (nooit eerder gevoeld). Heb nu wel soms heel lichtjes buikpijn. Maar denk misschien dat ik ongesteld ga worden. Heeft iemand dit ook ooit eerder gehad? Dit alles heeft me enorm nieuwsgierig gemaakt. Maar ben nog niet ongesteld geworden en krijg telkens negatieve uitslagen bij de zwangerschapstesten die ik heb gedaan. Zou graag willen weten wat jullie denken?! Bedank! Groet, Ella
Hi Ella, Ja heb ik ook eens gehad! En helaas was ik niet zwanger Geen idee waarom het was maar ben toen wel naar de gyn geweest. Die had er niet echt een verklaring voor. Houdt wel in de gaten dat dit niet iedere menstruatie zo is. Dan zou ik wel even naar de huisarts gaan. liefs!
Tja je menstruatie is wel vreemd... Maar wat je omschrijft wat je voelt, zo voelt bij mij het groeien van mn ei... na de eisprong zijn die pijntjes over.
Dankje voor jullie reacties. Ik ga dan hiervoor naar de huisarts. Ik heb overigens de kruitvat test gedaan vandaag in de middag en kreeg enkele uren daarna een heeeeeel licht streepje. Echt heel gek! Groet, Ella