Yeah! We gaan voor een tweede kindje!!! Dacht altijd na de eerste...Bij de tweede ben ik niet meer zo "panisch" hoor Weet inmiddels heel goed dat m'n lijf me heel erg in de maling kan nemen in de 2 weken voor m'n nod, dus ik laat me niet meer gek maken! Not! Heel erg spannend en leuk weer allemaal! Zit nu in m'n "eisprong week", dus de spanning loopt weer lekker op, haha.. Om gek van te worden maar ook weer een tijd om volop van te genieten! (hebben we ook wel nodig, zitten in een zware tijd) Geen speciaal doel met dit berichtje.. gewoon heel blij
Spannend !! Blijft toch een bijzondere tijd de weg naar de zwangerschap Laat jezelf maar lekker "gek" maken het hoort er gelukkig bij hihi!!
Ik zit ook in mijn ei sprong week. Hij word morgen verwacht de is de eerste ronde sinds ik ben gestopt met de pil. Spannend allemaal en leuk. En wat dat gek maken betreft... ik denk dat we dat allemaal wel een beetje gaan doen als de NOD in zicht komt
Ja hoort er ook bij, maar had niet verwacht dat het de tweede keer ook zo sterk is. Maar vind t heerlijk! haha... De weg naar een zw.schap toe is inderdaad heel leuk! Het dan het idee om die positieve test weer in je handen te hebben... Whaa! Ok.. ik draaf door Succes Marieke!
Jullie beiden ook succes. Het is iets fantastisch moois om een positieve test in handen te krijgen. Ik gun het iedereen