Bijwerkingen Remicade

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Goedenmorgen allemaal,

Toch even een vraag over de Remicade die ik krijg en weet uit een vorig topic dat er hier vrouwen zijn die het ook krijgen.

Ik heb vorige week vrijdag mijn 2e gift gehad en net als bij de eerste gift een spierpijn rechterkant van mijn rug niet te harden! Geen paracetamol die daar tegenop gewassen is.
    Bij de eerste gift had ik het ook na dag 8 en nu weer. Het belemmert mij behoorlijk in mijn functioneren en ga best wel kapot van de pijn.
    Is dit bij andere mensen ook bekend?

Ik bel zo de dagbehandeling hoor maar dacht wellicht zijn er meerdere mensen die deze ervaring hebben.

2. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Dat is een "bekende" bijwerking/ overgevoeligheids reactie van dit middel!
    Altijd even aan de behandelend arts melden. Zeker ook voordat je een volgende gift krijgt.

Bijgevoegde bestanden:

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ja heb ik de vorige keer ook al gedaan maar er word niet echt op gereageerd. Doordat ik erg reageer op ontstekingsremmers ben ik dus alleen nog maar op de opiaten aangewezen en deze wil ik liever niet hebben ivm werk en kinderen.

Ik heb volgende week een afspraak nu bij mijn behandelend arts want ik verga van de pijn en mag alleen paracetamol nu.
    Mijn behandelend arts is nu op vakantie en die is de enige die verstand heeft van Remicade.

Ik word alleen gek van de bijwerkingen nu heb er nog een ander bij maar die staat niet in het lijstje en vermoed dus dat het tot 2x toe toeval is. Bij de 3e gift en als het weer gebeurt kunnen we die er ook bij gaan schrijven.

Deel Deze Pagina