hebben er hier dames tips of ervaring met gewicht aankomen? Ik zit randje ondergewicht 1.63 bij 50.5 kilo en voel me ook zo. Heb het koud, ben moe en zie wit. Nou wil ik dus aankomen... ja meer eten... maar daar ben ik niet zo goed in Als ik honger heb maar ik weet niks wat ik wil eten loop ik gerust een paar uur met een honger gevoel door. Als ik niks weet om te eten of geen zin heb om iets te maken dan eet ik wel niks. Ontbijt gaat door de weeks wel goed. Lunch schiet er vaak bij in en avondeten gaat ook goed. Tussendoortjes lukken ookal niet. Nou zit ik ook nog met heel veel verdriet wat het eten alleen maar in de weg zit. Plus ik wil t liefst gezond aankomen icm een beetje sporten... waars wil ik teveel Alle tips zijn welkom
Ik heb geen ervaring met aan willen komen. Maar ik weet van een vriendin van mij dat dit een niet-begrepen probleem is. Ook zij heeft volgens mij ondergewicht, maar aankomen lukt haar niet. Mensen nemen haar niet serieus. Ze is ooit begonnen met extra shakes te drinken maar daar kwam ze niet door aan. Sinds een half jaar ofzo is ze begonnen met sporten. Ze is niet aangekomen maar voelt zich wel lekkerder, energieker. Zoals je leest heb ik geen tips. Sorry. Maar wil je wel succes wensen en je laten weten je 'probleem' serieus te nemen. -x- Mooiezomer
Bedankt voor je reactie. Het voelt ook zo “beschamend” erover te beginnen... omdat iedereen altijd roept dat je zo blij moet zijn alles te kunnen eten zonder aan te komen en je zo lekker slank bent. Te dun is idd ook niet leuk en geeft best wat problemen
Mijn schoonbroer heeft dat ook gehad, die is met behulp van een diëtiste aangekomen. Hij heeft toen een speciaal dieet gekregen . Misschien een optie voor jou?