Ben benieuwd; wie is op de hoogte van jullie babywens??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jetje75, Sep 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jetje75

Jetje75 Lid

Aug 18, 2006
    86
    0
    0
    Ik ben benieuwd wie jullie allemaal verteld hebben dat jullie bezig zijn voor een kindje??

Wij hebben het niemand verteld. Alleen m'n moeder weet het, omdat ik gewoon simpelweg NIKS voor haar geheim kan houden...haha...ze heeft het gewoon geraden. Toen heb ik er ook maar niet om gelogen, zij mag het wel weten.
    Maar verder wou ik het echt even voor me houden...stel dat het nog heel lang duurt, krijg je straks allemaal van die nare vragen...

2. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Ik heb het ook alleen aan mijn moeder verteld, omdat ik hele dagen werk en ik moest foliumzuur hebben dus ja, ze kon het wel raden. Vroeg zich alleen af of het allemaal ging lukken omdat we ook net een huis hebben gekocht. Mijn schoonfamilie weet nog niks. er raar, onze buren wel we hebbenal allemaal leuke spulletjes gehad en is pas de eerste ronde.

hihi

xx jessey

3. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    uhm ja sorry misschien te erg voor woorden maar bij ons weet iedereen het.
    Dat was omdat mijn vriend altijd zei voor me 30 wil ik graag kinderen en hij is nu 31 :) en ik me vaste contract pas in Februari had en daarna zouden we beginnen dus iedereen weet het (behalve werk dan haha)

4. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij hadden het alleen aan hele goede vrienden verteld. Zij zijn al jaren aan't proberen zwanger te raken. Om hen een beetje voor te bereiden op evt. goed nieuws van ons, hebben we het aan hen verteld.
    Verder wist niemand het.
    Maar na mijn miskraam wist uiteraard iedereen dat we ermee bezig waren. Het uiteindelijke goede nieuws kwam dus bij niemand meer als een verrassing....ze zaten er eigenlijk meer op te wachten ;)

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou mijn mama weet het natuurlijk! die kan ik niks verwijgen want mijn gezicht is een open boek. en die weet alles!
    ze kan ook dr mond niet houden (is wel een nadeel) dus mijn oudste broertje weet het ook. die is helemaal enthausiast en vraagt elke cyclus of ik het al wel niet ben etc. heeft zelfs al voor kleertjes gekeken hahaha

en 3 van mijn beste vriendinnen weten het. 2 daarvan zijn zwanger en hebben een kleine.
    verder weten wat klasgenootjes dat ik met de pil ben gestopt, maar die zijn ook zwanger hahaha

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Op mijn werk weten ze het, omdat ik na mijn 2e miskraam mijn mond niet kon houden. Enkele vriendinnen weten het, maar verder niemand.

7. liselotje

liselotje Bekend lid

Sep 17, 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Jetje
    Wij waren 8 september gestopt vorig jaar en wou het ook zolang mogelijk volhouden met de hoop om met kerst te kunnen vertellen we zijn zwanger :rolleyes: niet dus (zo dacht ik toen ik stopte met de pil :( ) en in Januari kon ik het echt niet meer voor me houden en nu weet iedereen het..en met de vragen valt gelukkig mee..
    Juist gaan ze nu allemaal een beetje met me meeleven van nog niet en proberen ze alle onderwerpen over zwangerschappen en baby`s te vermijden dus das ook wel fijn...

groetjes liselotje ;)

8. Jetje75

Jetje75 Lid

Aug 18, 2006
    86
    0
    0
    Nou, ik moet zeggen...mijn (inmiddels) man zei een half jaar geleden ook tegen iedereen 'als we straks getrouwd zijn, duurt het bij ons niet lang meer!'...maar nu doen we tegen iedereen alsof we tijd zat hebben!
    We zeggen ook 'eerst maar eens verhuizen en dan zien we wel weer verder' en dat soort opmerkingen.
    Hoop maar dat ze er in trappen
    hihi

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

2 goeie vriendinnen weten dat ik zo af en toe een testje doe. maar verder weet niemand dat we proberen raak te schieten :)
    mijn moeder vermoed wel iets denk ik. maar ik heb niks gezegd. ik wil die koppen zien als ik straks vertel dat ik zwanger ben :p

10. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik heb het verteld aan mijn ouders en schoonmoeder en schoonzus. en nog wat vrouwen van colegas van mijn vriend en mijn collega's en zelfs mijn baas en die vind het ook leuk. en niemand vraagt van en is het al zover. dus dat is wel lekker zo.

liefs san.

11. Amle

Amle Niet meer actief

HaiHai,

Wij hebben het (nog) niemand verteld. Ik heb het daar wel moeilijk mee, zeker omdat ik zo close ben met mijn moeder. Af en toe sta ik ook echt op het punt om het haar wel te vertellen. We willen er nog even mee wachten, we zijn nog maar net begonnen. Wij hebben ook net een nieuw huis gekocht en ik moet volgend jaar geopereerd worden. Ik weet dat zowel mijn ouders als schoonouders liever zien dat ik wacht tot na de operatie (die nog niet eens gepland staat, maar ergens eind volgend jaar plaats zal vinden) en totdat we gesetteld zijn in ons nieuwe huis, maar ons verlangen naar een 1e kindje is gewoon te sterk. Wellicht dat we het binnenkort vertellen of anders zodra we positief testen!

Succes allemaal ;)

Elma

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    verstandig.. wij waren zo blij dat we de knoop hadden doorgehakt en zouden gaan beginnen dat we het echt tegen iedereen hebben verteld.. toch wel spijt, omdat bepaalde mensen nu elke keer vragen en, al nieuws..
    en moet je voorstellen als het nu nog een jaar gaat duren

13. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    We hebben aan mn zus en zwager verteld en mn beste vriendin weet het, voor de familie's willen we het liefste verborgen houden tot we zwanger zijn zeg maar. Ik ben wel blij dat mn zus het weet die kan me ook een beetje bijstaan als het niet zo snel lukt. Zij heeft 2 kinderen de eerste was ongepland, ze was 17, en de tweede duurde 3 maanden. ik hoop dat ik ook zo snel zwanger zal raken... :)
    We zullen zien, vanaf nu zitten we op de wachtbank, hopelijk begin oktober goed nieuws :p

Liefs.
    Duveldraakje

14. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Bij ons wist het eerste jaar alleen mijn zus dat ik met de pil ben gestopt. Toen we vorige maand het medische circuit ingingen hebben we het onze ouders verteld en aan mijn broer. Verder weet mijn baas het (en enkele collega's): ik was het een beetje zat om elke keer een smoes te bedenken als ik vrij moest tussendoor om naar HA of gyn te gaan. Een paar van onze goede vrienden weten het ondertussen ook. Wij hebben de stelregel: mensen die er oprecht geinteresseerd naar vragen (dus niet alleen een grapje maken over de extra slaapkamer in ons nieuwe huis), die vertellen we het gewoon, maar zelf beginnen we er niet over... Hoewel de verassing er straks misschien wat af is (soms vind ik dat een beetje jammer), is het fijn om er over te kunnen praten en dat mensen niet meer onbedoeld kwetsende opmerkingen maken...

Chrizzzy

15. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Sinds onze miskraam weet iedereen het. Maar goed, ik laat wel een beetje in het midden of we direct verder gaan of niet.

Persoonlijk voelde ik enorm de behoefte te vertellen dat ik een miskraam had, omdat ik wilde dat dit kindje niet volledig onopgemerkt in ons leven was geweest. Hoe pril ook, het was ons kindje. Voor mij is dus de reden 'stel dat het misgaat' ook geen reden om iets verborgen te houden. Bovendien gaan mensen toch wel gissen.

16. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Mijn moeder weet ervan. Mijn vader weet ik niet, ik denk het wel, maar die is meestal allemaal druk bezig of ligt te slapen als ik daar ben, dus kan zijn dat hij wel iets opgevangen heeft.
    Mijn schoonouders weten het, omdat mijn vriend het hen verteld heeft. (warmmaken voor kado's noemt hij dat :) )
    Ook zijn broertje en vriendin weten het, kwam ter sprake op een verjaardag, dus heb toen maar gezegd dat ik al 3 maanden gestopt was met de pil.
    Mijn beste vriendin, eigenlijk alleen maar omdat ik dan bij haar wat info kan lospeuteren. (over erkenning enzo) :D

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Mijn ouders en mijn zus...Van zijn kant eigenlijk nog niemand...

Wat collega's weten het, werken bij het zelfde bedrijf.

Verder niemand..vrienden hebben we het niet verteld

18. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    iedereen bij ons...

19. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    iedereen eigenlijk wel, en de 1e paar maanden werd ook steeds gevraagd of het al zo ver was en elke keer is het weer raar te moeten zeggen nee in tegenstelling tot vroeger nog steeds niet, nu 9 mnd later is het denk ik wat meer naar de achtergrond geschoven en hebben ze er vaak geen erg meer in denk ik (gelukkig) dus ze merken het vanzelf wel als het zo ver is... :D

20. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Hier hebben we ze gewoon verteld dat we wel ergens een keer kids willen als Arjan terug is uit Afghanistan (4 november) :D , maar ze verwachten allemaal dat het dan nog jaren duurt voor dat we er echt aan gaan beginnen... Dit omdat manlief altijd heeft geroepen ag dat komt wel een keer... Ze denken dus niet dat we er echt serieus mee bezig zijn... hihihi Houden zo ;) ;) ;)

Share This Page