Hallo, Wie gebruikt er na IUI ook capsules Utrogestan vaginaal? Heeft hier iemand al bijwerkingen van ondervonden? Dinsdagavond beginnen gebruiken en sinds vrijdag/zaterdag gevoelige borsten, superhonger, nu wat lichte ongikrampen. Nog iemand?
hoi meid ik gebruik ook progestan( ustrogestan) en idd de bijwerkingen herken ik ook.. zal er allemaal bijhoren helaas
Ah zo, gebruik jij ook de vaginale capsules dan? Wat ik nu voel is precies of ik mijn regels moet krijgen, maar sommigen zeggen dat het evengoed kan zijn omdat je zwanger bent, je kan er niet op voortgaan dus. Zondag weet ik het resultaat.
ja ik moet ze ook vaginaal gebruiken.. tja je kunt nergens van op aan he als je ze gebruikt het kan van het gebruik zijn de klachten, van een evt zwangerschap en een evt aankomende menstruatie het is echt afwachten helaas heel veel succes
Ik gebruikte ze ook en had dezelfde klachten... bij mij was het de eerste keer met utrogestan wel raak dus of het nu de pillen of de zwangerschap was Heel veel succes iig!
Had dit vorige maand ook hoor en het was ook niks. Nu heb ik sinds vanmiddag erge ongikrampen, gelijk anders, echt zo samentrekken, heb dit rond eisprong ook, het zal wel weer niks zijn zoals altijd, je zou er toch moedeloos van worden hoor, ik ben zowiezo al slecht in geduld hebben en zeker voor dit... Ik zou echt superverwonderd zijn moest het toch lukken. Iedereen in de MMM denkt zo wel eens zeker?
ik had eigenlijk weinig bijwerkingen van de utrogestan, buiten veel emo-buien.. Hoeveel mg moet je nemen?