bijwerkingen utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jari17, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jari17

jari17 Lid

21 mei 2008
    73
    0
    6
    kraamverzorgster
    ik gebruik sinds gisteravond ivm 2 miskramen utrogestan.
    ik heb vorige week al mijn eisprong gehad en ik had pas gisteren een echo om te kijken of ie echt was gesprongen,duidelijk dus!
    ze zeiden dat het niet veel uitmaakte dat ik nu pas er mee begonnen.

miskramen heb ik gehad na 4w3d en 5w5d.

nou vroeg ik me af of je al vandaag die bijwerkingen kan hebben?
    ben al een beetje misselijk,dat herken ik wel van de vorige zwangerschappen nl en toen ook al heel snel.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Ik heb vorige ronde voor het eerst progesteron moeten gebruiken (is hetzelfde)

Die capsules kunnen idd als bijwerking zwangerschapsverschijnselen geven. Ik heb daar ook best veel last van gehad. Maar helaas, ik was niet zwanger.

Ik ben vanaf het begin toen ik met dat middel begon misselijk, duizelig geweest, enorme tepels, met enorme witte plekjes, hele duidelijke aders, meer dan normaal, noem maar op.

ik hoop voor je dat dit bij jouw wel de eerste tekenen van een zwangerschap zijn! Maar het is zeker verstandig om in je achterhoofd te houden dat deze tekenen alleen maar door dit middel komt, en niet door een zwangerschap! Want anders raak je straks ook zo terleurgesteld :( als het niet zo blijkt te zijn!

3. jari17

jari17 Lid

21 mei 2008
    73
    0
    6
    kraamverzorgster
    dank je voor je reactie1

je hoop het toch dat het wel met een zwangerschap heeft te maken,maar aan de andere ben je bang voor wat er weer komen gaat na 2 miskramen.

we hebben nu maar leuk dingen gepalnd om er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn.

maar omdat ik eigenlijk al gelijk een paar uur later die klachten had dacht ik dat kan toch niet zo snel?

jij ook succes verder!

4. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    ik heb nu ook 2 weken progesteron gebruikt en ik zeg eerlijk ik heb geen bijwerkingen gehad.. geen 1 .

ik denk dat je ook gewoon de bijsluite niet moet lezen want dan denk je al snel dat je bijwerkinge heb

5. jari17

jari17 Lid

21 mei 2008
    73
    0
    6
    kraamverzorgster
    ik vind het tot nu toe ook mevallen!
    alleen last van mijn onderrug,maar dat heb ik sinds gisteren en dat was de vorige miskramen ook zo.
    beetje misselijk,maar dat had ik ook de vorige keren na mijn eisprong.

ik hoop dat het zo blijft en dat het straks echte zwangerschapsklachten worden.

Deel Deze Pagina