bijwerkingen utrogestan?????????

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by vlinder27, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    Ik zit nu in de tweede week dat ik utrogestan gebruik. Ik moet het t/m vrijdag gebruiken. Ik heb alleen heel veel last van duizeligheid. Herkennen jullie dit als bijwerking? In de bijsluiter staat er in het begin kan je last van duizeligheid hebben maar wat is in het begin aangezien ik al over de helft zit

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, hier hetzelfde. Lichte duizelingen af en toe! Daarnaast regelmatig overgeven en veel meer moe dan normaal! Volgens mijn gyn hoort 't er allemaal bij. De een merkt er niks van en de ander heeft juist wel weer veel bijwerkingen! De bijwerkingen blijven bij mij gedurende de gehele Utro periode. Ik hoop voor je dat 't gauw minder wordt Meis!!!

Liefs, Elvi

3. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    het is bij mij echt erge duizeligheid. ik moet echt gaan liggen. nou dan hoop ik dat na vrijdag die dui1zeligheid over gaat pffffffff das echt niks zo. maar gelukkig dat het er bij hoort. dank je voor je reactie

4. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb zelf weinig last van de utro. Ken de duizeligheid niet. Wel moe moe MOE! Maar ook dat is een bekende bijwerking.
    Stekte met wachten, hopelijk is het een goed teken!

5. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    Ik hoop echt dat het wegzakt want ik vind het soms moeilijk nog de deur uit te gaan

6. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes ermee Meis en anders ook eens allemaal aan de dokter voorleggen he! Misschien ben je wel gewoon overgevoelig of zo?

Liefs, Elvi

7. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    net het ziekenhuis gebeld. ze snappen er eigenlijk niets van omdat de klachten eigenlijk de laatste 2 dagen echt heftiger zijn geworden. ik kan dus alleen maar afwachten wat mijn lichaam doet als ik met die utrogestan stop. Als de klachten dan over zijn weet ik dit voor een eventuele volgende ivf behandeling

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik ken het wel heel moe zijn duizeligheid en zware borsten en veel harde tepels.
    Schijn er bij te horen.
    Hoe gaat het nu?

Share This Page