He bah! Weer een ronde voorbij laten gaan!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinderr, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi!!!

Ik had zo'n goede hoop voor de afgelopen ronde. Zelfs toen ik gisteren ongesteld werd heb ik nog even gedacht aan een innestelingsbloeding, totdat het echt losbrak! Vanmorgen maar weer een afspraak gemaakt bij de gyn en vanmiddag kon ik terecht. Ik dacht er weer voor te gaan, maar helaas blijk ik weer twee cystes te hebben van 5 cm. Moet dus weer een ronde wachten. Pfff. vorige maand ook al een maand moeten wachten om dezelfde reden. Het schiet gewoon niet op zo. Ben zo teleurgesteld!

Zijn er meer mensen die vaker cystes hebben?

Groetjes Vlinderr

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    He bah! Ik kan me goed voorstellen dat je baalt! :( Ik heb zelf een aantal keer cystes gehad na een overstimulering en dat vond ik ook altijd heel irritant. En ik hoefde dan maar één maandje te wachten voor ze weg waren. Ik hoop dat die rotdingen snel zijn verdwenen, zodat je verder kunt!! Mochten ze er volgende maand nog zitten misschien kunnen ze je dan iets geven om ze te laten slinken, zodat je niet weer een maand hoeft te wachten?

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinderr: zou het aan de medicatie kunnen liggen dat je steeds cystes krijgt? Ik weet dat sommige medicatie dit namelijk kan verergeren en misschien scheelt het dan als je overstapt op een ander medicijn? Maar daar kan je arts je ongetwijfeld meer over vertellen dan ik ;)

Vind het iig ontzettend rot voor je dat je weer een ronde moet wachten. Het duurt zonder dat gedoe namelijk ook al lang genoeg.
    Sterkte meis!

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Vlinder

ik heb het ook gehad. Volgens het ziekenhuis waar wij behandeld worden kan het zo zijn dat je dit krijgt na iedere cyclus met hormoonbehandeling, omdat je heftiger op de medicijnen reageert. Sommige vrouwen schijnen dat te hebben, andere pas na meerdere behandelingen en sommige weer helemaal nooit.
    Maar dit kunnen ze niet voorspellen en het kan dus ook anders lopen.

Balen is het zeker! Vooral na een teleurstelling. Dan heb je verdriet en vestig je je hoop op de nieuwe behandeling... en dan mag je niet starten. Zo :(:x:(

Deel Deze Pagina