mijn meisje gaat naar de peuterspeelzaal

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jojo32, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    1 februari gaat alisha naar de peuterspeelzaal
    2x in de week woensdag morgen en vrijdag middag
    ik mag de eerste keer erbij blijven
    en daarna mag ik er niet meer bij hoop zo
    dat ze het er leuk gaat vinden want ze hangt nogal aan mij
    dus erg benieuwd naar
    word voor mij wel wat moeilijk hoor het lijkt me leuk als ze er heen gaat
    maar heb er ook wel de bibbers voor
    dan gaat mijn kleine meisje alweer een stap vooruit in haar leventje
    het gaat ook allemaal zo snel heb straks geen kindjes meer in huis weet nu al niet wat ik in die vrije uurtjes moet doen
    zaterdag gaan we een mooie drink beker voor haar kopen die ze mee kan nemen
    naar de school
    hoop dat ik niet ga huilen natuurlijk en mijn meisje ook niet
    maar het is zo belangrijk dat ze met andere leeftijd genootjes leert omgaan
    pffff hadden we de eerste paar keertjes maar achter de rug
    veel plezier mijn mooie meisje op je school hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat dikke kus mama
    </B></B></B></B></B></I>

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    nog 4 nachtjes dan is het zover spannend

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oh, spannend he? Mijn meisje is nu net 3 weken op de PSZ en ze vindt het zo leuk! De eerste keer ben ik er vooral bij gebleven, en maar een uurtje weg geweest uiteindelijk. Ze moest toen even huilen toen ik terug kwam, van alle spanning, maar ze vond het wel heel erg leuk! De keren daarna gingen tot nu toe allemaal heel goed, zonder huilen, helemaal niet bang.

Vooral de juffen zijn hier trouwens echt helemaal super voor haar. Als je vraagt of ze ook een vriendinnetje heeft, zegt ze 'ja, de juf!' en ze weet precies wanneer welke juf er is. Dat is natuurlijk echt een heel nieuw ding voor haar.

Jouw dochter vindt het vast ook heel leuk hoor, na die eerste keren wennen! Komt vast goed!!

4. Meara

Meara Niet meer actief

Mijn dochter mocht in november al maar door teveel gebeurtenissen maar even uitgesteld. Nu mag ze per 16 februari. Ben zo benieuwd

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Spannend he! Ik vond het ook spannend hoor en van mij hoefde het niet haha maar leek me voor haar wel goed. Gelukkig heeft ze bijna nooit hoeven huilen maar ik kan nu (pas) zeggen na 5 maanden dat ze echt haar plek gevonden heeft en dat ze het leuk vindt:) Succes meid komt vast goed!!

6. Storm

Storm Niet meer actief

Toevallig hetzelfde stukje Grunn als ik?
    Mijn zoontje gaat ook vanaf 1 feb voor het eerst naar de psz en ook de woensdagochtend en de vrijdagmiddag :D.
    Ben heel benieuwd wat hij ervan gaat vinden, maar ik heb er zelf tot nog toe niet zoveel moeite mee. Hij gaat ook naar de crèche (nog wel, maar gaat daar af ivm niet meer nodig).
    Maar goed, dit is toch een stukje anders. Nieuwe groep, nieuwe leidsters andere indeling van de uren. Misschien vindt mijn zoontje het wel helemaal niks...
    Dan ga ik ook janken denk ik :(

7. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Mijn dochter gaat sinds 9 januari naar de peuterspeelzaal. Ze vindt het helemaal geweldig, ze gaat er graag naar toe en heeft nog geen minuut gehuild :) Echt een pak van m'n hart dat ze het er zo naar haar zin heeft.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ken t gevoel. mijn zoon gaat sinds 3weken ook naar psz. eerste keer was het 45min lang huilen toen wij weg waren. 2de keer was het 5min en 3de keer alleen tranen toen wij deur uitliepen en toen we uit zicht waren ging hij lief spelen.

Ook hij hangt heel erg aan mij. mama dit mama dat, alles is mama. maar uiteindelijk komt t allemaal wel goed hoor :) ik heb 1ste keer ook goed zitten janken toen ik bij hem de tranen zag. pff ik had t echt niet meer. loop je dan als volwassenvrouw jankend naar huis :p maar dit was maar 1x, wetend dat het huilen van de kleine man alleen maar bij het weggaan is en daarna gewoon lief mee doet met de groep.

9. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    dank jullie voor de reacties
    best hoop gevend ik zeg elke dag ook tegen haar van je gaat naar school en dan is ze wel enthausiast maar ik zelf voel het niet zo vreselijk he ik laat jullie weten hoe ze het heeft gedaan op school

Deel Deze Pagina