Hallo allemaal ik ga als ik ongesteld word beginnen met hormonen prikken maar me vraag is hebben de mensen die het hebben gehad veel last van bijwerkingen gehad zoja welke ik hoor het wel groetjes mellymix
Ik heb van het hormoon prikken eigelijk helemaal geen last gehad van bijwerkingen. Had in die tijd wel iets vaker last van hoofdpijn maar dat kan ook vanwege wat stress zijn. Ik was clomid gewend dus het prikken was een verademing
Wat Dreamingbaby zegt, na clomid was het echt een verademing om te mogen prikken Afgezien dat ik zelf nogal panisch word van de tijd in de gaten houden wanneer ik moet prikken, geen bijwerkingen. Ik ben veel meer last van de utrogestan die ik neem in de wachtweken.. raar dromen, slecht slapen, constant doodmoe (1e week), 0 concentratievermogen. Lekker spul hoor Succes met prikken!
Hier hetzelfde verhaal. Geen bijwerkingen van Menopur. Moet er wel bij zeggen dat ik geen "bijwerkingenmens" blijk te zijn, want heb eigenlijk van niets echt last. Ook niet van Pregnyl of de Utrogestan. Van Clomid was ik wel wat "ambetanter" de hele dag, dat heb ik met spuiten niet... Succes!
Oke dat is mooi ik ben zelf zo zenuwachtig voor alles niet normaal me vriend is wat luchtiger dr over die laat het op zich afkomen.:x zenuwslopend
Sinds ik hormonen spuit heb ik inderdaad ook geen bijwerkingen. Alleen van de Pregnyl word ik misselijk. Maar dat is na 1 dag ook weer weg. En aan het prikken wen je vanzelf. Is maar een mini naaldje gelukkig
Opgezette buik, haaruitval (veel), erg emotioneel, afvallen en bij pregnyl extra afvallen; 2,5 kilo per dag, 3 a 4 dagen lang; daar dus doodmoe van.
Van clomid had ik helemaal geen bijwerkingen. Nu ik met prikken bezig ben valt het ook wel mee, alleen wat emotioneler. Van de pregnyl heb ik wel bijwerkingen zoals misselijkheid en ontzettend zere borsten. Vanavond ga ik beginnen met gonal-f. Ben benieuwd of ik daar wel bijwerkingen van ga krijgen.
Alleen van clomid 150 werd ik wauzig en een huilebak! Maar tot nu toe van de gonal niks. Al hoewel ik wel denk dat ik een klein buikje krijg... kan dat denken jullie?