Menstrueren jullie veel/weinig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoe is jullie menstruatie eigenlijk? Hebben jullie veel bloedverlies of bruinverlies en hoelang zijn jullie altijd ongesteld? Ik zo'n 5 a 6 dagen begint meestel eerst met wat bruinverlies en zet dan om in bloedverlies en soms klonten :oops:
     
  2. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Voor de pil (van m'n 12de tot 13de) was het heel heftig, veel pijnen en heel veel bloedverlies.
    Daardoor pil gaan gebruiken, was meteen regelmatig en een stuk minder last.
    Dochter gekregen :p .
    Pil weer gaan gebruiken en sinds 1,5 jaar had ik geen menstruatie meer.
    Nu in Januari gestopt met pil en heb het heel licht, meteen regelmatig en 5 dagen. Oh en totaal geen pijnen :D .

    Nou, toch best gek dat er in 14 jaar zoveel verandering kan zitten in je ongi...
     
  3. Niet meer actief

    IK HEB OOK NIET HEEL VEEL PIJN ALLEEN HET EERSTE UURTJE ZEG MAAR!
     
  4. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Ik was al 14 jaar aan de pil. Nooit echt veel last. meestal een dag of 5 ongesteld. Nu sinds nov gestopt en tot nu 2 x ongesteld geworden. Ik had beide keren zoiets van ik zal wel veel buikpijn en veel bloedverlies hebben. Maar beide keren iets van 6 dagen ongesteld en veel bruin verlies en een klein beetje rood. Ik kon het 5 dagen met een inlegkruisje doen omdat het niet veel was.
    Ik had eigenlijk gehoopt dat het goed kwam ik heb het gevoel dat het dan eens goed op gang komt.

    gr jope
     
  5. Niet meer actief

    Maar het is toch wel normaal dat je klonten hebt enzo in j ebloed, want dat heb ik weleens dat is toch wel normaal????
     
  6. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Pijn bij ongi ken ik ook niet echt. Alleen erg veel last van onderrug :cry:
    Ben meestal 4 dagen niet al te erg ongi, maar daarna "lek" ik nog een aantal dagen drupje voor drupje na, da's wel erg vervelend!

    Marian
     
  7. Niet meer actief

    O ja last van mijn onderrug heb ik ook weleens! Ik zie dat jullie ook al 11 maanden bezig zijn met zwangeren, word het de eerste?
     
  8. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik ben best wel heftig ongi,
    Maar meestal is het op de 3e dag al weer aan het afnemen gelukkig,maar het blijft wel wat doorsukkelen tot dag 5 en op dag 6 nog wat bruine veegjes zeg maar.
    Buikpijn heb ik niet,maar wel gemene steken in mijn buik,en heeeeeeele erge rugpijn en hoofdpijn.
    :cry:
     
  9. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ja, druk aan het oefenen nu voor een eerste wondertje!
    Ik hoop zo dat het nu eindelijk lukken gaat! Ik ben er 10 maanden lang iets minder mee bezig geweest, zonder echt uit te rekenen wanneer ik vruchtbaar ben enzo, dus hopen dat het helpt om er wat meer mee bezig te zijn!!!

    Marian
     
  10. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ben ongeveer 5 dagen ongi.
    1e dag veel bruin. 2e dag iets rood en daar wat lekken, inlegkruisjes werk.

    Maar heb wel veel last van. Na ovulatie al last van pijn in rug, eierstokken en krampjes.
    En dan ook nog geregld hoofdpijn.....


    groetjes Jodi
     
  11. Niet meer actief

    Maar het is toch wel normaal dat je klonten hebt enzo in je bloed, want dat heb ik weleens dat is toch wel normaal????
     
  12. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Klonten heb ik eigenlijk nooit, teminste, niet dat ik weet.... Ik gebruik altijd tampons, dus misschien zie ik het ook wel gewoon niet.

    Marian
     
  13. Niet meer actief

    Dat wachten is echt alles behalve leuk, wij zijn gaan nu de 11de maand in en 24 maart hebben we de eerste afspraak bij de gyn hopen dat alles goed is, en ik zie echt tegenop al die onderzoeken :cry:
     
  14. Niet meer actief

    Ik gebruik tampons maar snachts doe ik altijd een maandverbandje. Heb zo nu en dan wel een paar klonters hoor controleer echt alles :oops:
     
  15. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Heb ook "klonten" hoor.
    Slierten ook, en die klonten zijn gewoon hele dichte compacte slierten bloed/slijm
     
  16. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    iedereen heeft een andere menstruatie, ik zelf heb nooit klonters maar een vriendin van mij wel, hele stolsels zelfs, zou ik me niet te druk over maken hoor.
     
  17. Niet meer actief

    Oke gelukkig zijn er meedere, ik dacht dat iedereen het had vandaar maar dat is dus verschillend ;) Ik heb zo nu en dan ook slierten en klonten ja niet echt fris maar goed het hoort er nu eenmaal bij. Hoelang zijn jullie bezig met zwangeren Jodi als ik vragen mag?
     
  18. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Spannend, naar de gyn. Wij gaan eerst nog maar een tijdje door voor we eventueel naar de gyn gaan. We willen niet zwanger worden met behulp van vanalles. Heeft mijn man mijn zijn ex ook geprobeerd, maar is hem niet echt goed bevallen! Ik wil hem dit niet nog eens aandoen! Wel zou ik denk ik, als het over een jaar nog niet is gelukt even willen checken waar het aan ligt, zodat ik wel weet of het zowiezo mogelijk is. Als dat niet zo is, nou dan zien we wel weer wat we dan doen. Misschien adoptie van een anders kansloos babytje? Maar goed, zo ver zijn we nog lang niet! We gaan er vooralsnog gewoon vanuit dat het wel komt als het onze tijd is! Gezien de pendeluitslagen heb ik in mei de meeste kans.. :)

    Marian
     
  19. Niet meer actief

    Dank je wel voor je geruststelling lief van jullie allemaal, want begon me een heeeeel klein beetje zorgen te maken :)
     
  20. Niet meer actief

    Ja echt spannend ik zit er wel tegenop maar soms als je kinderen wil doe je eralles voor :cry:

    Maar stel dat het na een jaar nog niet lukt gaan jullie dan helemaal niet naar de gyn of huisarts?

    Pendeluitslagen ik heb er echt van alles over gelezen maar begrijp het niet kun jij mij helpen wanneer heb ik het meest kans??? :D
     

Deel Deze Pagina