bijwerkingen van foliumzuur??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Oh... op die manier begonnen. Nee, dan lijkt het me inderdaad geen ontpillen meer...
    Anders loop je even langs de apotheek of bel even op om te vragen of het inderdaad van het foliumzuur kan komen? Ikzelf durf het ook eigenlijk niet meer in te nemen door die irritante duizeligheid. Ik heb nu maar multivitamines met foliumzuur erin, maar in minder hoge dosis.
    Ik weet het verder ook niet meer dan hoor....
     
  2. PGirlie

    PGirlie Actief lid

    26 feb 2006
    101
    0
    0
    Goed idee ik zal het eens bij de aphotheek vragen!
    bedankt voor het mee denken Andrea...
     
  3. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi PG,
    dat over een virus in je evenwichtsorgaan, heb ik de laatste tijd erg veel gehoord! het scheen zelfs te "heersen" als een soort griep.....
    echter afwachten, en beetje rustig aan doen is het enige wat je daar aan kan doen.....
    liefs elfje
     
  4. PGirlie

    PGirlie Actief lid

    26 feb 2006
    101
    0
    0
    Hoi elfje,


    Laat het dan toch dat zijn (ook al heb ik geen griepverschijnselen of verkoudheden gehad)want ik wil niet stoppen met het slikken van het Folimzuur.
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Volgens mij kun je geen bijwerkingen krijgen van foliumzuur. Of je moet al heeeel veel gaan slikken. Maar niet van dat ene pilletje per dag. Als je teveel aan foliumzuur binnen krijgt plas je dat gewoon weer uit.

    Mischien dat je niet tegen de andere stofjes die in het foliumzuurpilletje zitten ? De vulstoffen ofzo ?

    Mischien ff bij de apotheek vragen, of een ander merk proberen ?
     

Deel Deze Pagina