Hallo dames. Sinds 2 sep. Ben ik begonnen met 1 pilletje progynova per dag. 13 sep. Hadden we een nieuwe afspraak in ziekenhuis en moest ik beginnen met 2 pilletjes per dag omdat heet baarmoederslijmvlies niet dik genoeg was. Ik had de bij sluiter gelezen en daar Werdt ik niet echt vrolijk van. Maar goed als ze het in het ziekenhuis voor schrijven zal het wel oké zijn. 27 sep heb ik de terug plaatsing gehad. De eerste week had ik een raar misselijk gevoel in mijn buik Sinds 4 okt was wat over. Sinds 6 okt is het rare gevoel weer erger. Meer buik pijn. Het gevoel als of ik ongesteld moet worden. Door de progynova heb ik geen eisprong gekregen. Wie van jullie heeft bijwerkingen en wat voor van de progynova. Ik ben erg moe en dan buikpijn. Met mijn humeur gaat het wel weer beter. Dat was 2 maanden geleden met de punctie erger. Wij mogen donderdag 11 okt testen.
Spannend bijna testen. Ik ga bij de komende menstruatie ook beginnen met progynova. Verder kan ik je niet helpen het wordt voor ons de 1e keer voor een cryo-tp
Hoi Chantal, Ik deed mee aan een studie en daarvoor begon ik met 3 x 1 progynova per dag. Vooral de eerste 2 dagen was ik echt constant misselijk wat niet te harden was. Gelukkig werd het daarna wat minder, de overige tijd ben ik nog steeds de hele dag door misselijk geweest maar het was te doen. Met de utrogestan erbij werd ik ook erg moe overdag. Na de eerste echo was mijn baarmoederslijmvlies ook net onder de norm dus moest ik over op 4 progynova per dag. Nu neem ik zelfs 6 progynova per dag vanaf dat de 2e echo goed was. Maar met een goed doel want ik heb wel positief getest Ik hoop het voor je dat het ook goed zit!
hoi chantalroel ik ben nu sinds een week aan progynova en heb voor mijn idee niet echt bijwerkingen... maarja wat niet is kan nog komen (hoop het niet natuurlijk)... gebruik je nu niet de utrogestan? want ik heb hier wel meer gelezen dat dat zowiezo bijwerkingen geeft.
Ik zit sinds 19 sept (2x daags 1 tablet) aan de progynova en helemaal nergens last van. Ook al bijna 2 weken aan de utrogestan en sinds een paar dagen last van mijn boobs maar verder helemaal nergens last van. Moet wel zeggen dat ik van de Lucrin en Puregon die ik tijdens de twee ICSI pogingen moest spuiten ook nergens last van heb gehad. Ben ik wel blij om hoor als ik sommige verhalen lees.
Bedankje voor jullie reactie. Het gaat nog steeds goed. De ene morgen erge buik pijn, maar niet lang en da andere dag voel ik helemaal niks. Nog 2 dagen en dan mogen we testen. Ik heb nog geen gevoelige borsten. Ikkuh1985. Jawel ik gebruik ook utrogestan. 3 x 2 per dag En de progynova 2 x 2 per dag.
chantalroel--> dan heb je kans dat de utrogestan die bijwerkingen geeft... of natuurlijk een zwangerschap?
Ik ga nu voor het eerst progynova nemen. Ik moet dit wel enkel van dag 8-13 nemen. Hopelijk werkt het en wordt het baarmoeder slijmvlies wat dikker. Bij de FM op dag 11 was het 4,2