Bijwerkingen van progynova

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chantalroel, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalroel

26 jul 2012
    60
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Sinds 2 sep. Ben ik begonnen met 1 pilletje progynova per dag.
    13 sep. Hadden we een nieuwe afspraak in ziekenhuis en moest ik beginnen met 2 pilletjes per dag omdat heet baarmoederslijmvlies niet dik genoeg was.
    Ik had de bij sluiter gelezen en daar Werdt ik niet echt vrolijk van. Maar goed als ze het in het ziekenhuis voor schrijven zal het wel oké zijn.

27 sep heb ik de terug plaatsing gehad.
    De eerste week had ik een raar misselijk gevoel in mijn buik
    Sinds 4 okt was wat over.
    Sinds 6 okt is het rare gevoel weer erger. Meer buik pijn. Het gevoel als of ik ongesteld moet worden.
    Door de progynova heb ik geen eisprong gekregen.

Wie van jullie heeft bijwerkingen en wat voor van de progynova.
    Ik ben erg moe en dan buikpijn. Met mijn humeur gaat het wel weer beter. Dat was 2 maanden geleden met de punctie erger.

Wij mogen donderdag 11 okt testen.

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Spannend bijna testen. Ik ga bij de komende menstruatie ook beginnen met progynova.
    Verder kan ik je niet helpen het wordt voor ons de 1e keer voor een cryo-tp

3. Joanniej

Joanniej Lid

16 jul 2012
    55
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi Chantal,

Ik deed mee aan een studie en daarvoor begon ik met 3 x 1 progynova per dag. Vooral de eerste 2 dagen was ik echt constant misselijk wat niet te harden was.

Gelukkig werd het daarna wat minder, de overige tijd ben ik nog steeds de hele dag door misselijk geweest maar het was te doen. Met de utrogestan erbij werd ik ook erg moe overdag. Na de eerste echo was mijn baarmoederslijmvlies ook net onder de norm dus moest ik over op 4 progynova per dag.

Nu neem ik zelfs 6 progynova per dag vanaf dat de 2e echo goed was. Maar met een goed doel want ik heb wel positief getest :)

Ik hoop het voor je dat het ook goed zit!

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hoi chantalroel
    ik ben nu sinds een week aan progynova en heb voor mijn idee niet echt bijwerkingen...
    maarja wat niet is kan nog komen (hoop het niet natuurlijk)...
    gebruik je nu niet de utrogestan? want ik heb hier wel meer gelezen dat dat zowiezo bijwerkingen geeft.

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik zit sinds 19 sept (2x daags 1 tablet) aan de progynova en helemaal nergens last van. Ook al bijna 2 weken aan de utrogestan en sinds een paar dagen last van mijn boobs maar verder helemaal nergens last van.
    Moet wel zeggen dat ik van de Lucrin en Puregon die ik tijdens de twee ICSI pogingen moest spuiten ook nergens last van heb gehad.
    Ben ik wel blij om hoor als ik sommige verhalen lees.

6. chantalroel

26 jul 2012
    60
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankje voor jullie reactie. Het gaat nog steeds goed. De ene morgen erge buik pijn, maar niet lang en da andere dag voel ik helemaal niks. Nog 2 dagen en dan mogen we testen.
    Ik heb nog geen gevoelige borsten.

Ikkuh1985. Jawel ik gebruik ook utrogestan. 3 x 2 per dag
    En de progynova 2 x 2 per dag.

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Spannend dus! Succes nog met wachten, ik ga voor je duimen!

8. chantalroel

26 jul 2012
    60
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankje jewel83

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    chantalroel--> dan heb je kans dat de utrogestan die bijwerkingen geeft... of natuurlijk een zwangerschap?:D

10. hopen op

hopen op Lid

6 aug 2012
    16
    0
    0
    Ik ga nu voor het eerst progynova nemen. Ik moet dit wel enkel van dag 8-13 nemen.
    Hopelijk werkt het en wordt het baarmoeder slijmvlies wat dikker.
    Bij de FM op dag 11 was het 4,2

Deel Deze Pagina