eisprong ondanks pilgebruik?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Juul84, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik slik de microgynon 30 en zit nu op dag 11. Nu had ik gisteren ontzettend pijnlijke borsten en vandaag steken links onderin mijn buik en buikpijn. Het voelt precies alsof ik een eisprong heb, maar dat kan toch niet??

Ik vind het zo raar. Vorige maand was de eerste strip sinds de bevalling en toen heb ik de hele strip last gehad van pijnlijke borsten en buikpijn, maar dat leek me logisch omdat mijn lichaam er weer aan moest wennen. Maar nu (2e strip) dus alleen gisteren en vandaag. Ik heb mijn eisprong altijd heel goed aangevoeld (als ik geen pil slikte) en het voelt nu dus precies hetzelfde (ook verhoogd libido en 'natte' vagina :)).

Iemand ervaring met zulke symptomen tijdens pilgebruik?

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou ook denken dat ik een ei had dan hoor! Ik voel het namelijk ook altijd goed, misschie is je pil wel te licht?
    Heb je niet toevallig wat ovutesten?

Ikzelf zit nu al sinds vrijdag te wachten op mijn ongi na het slikken van mijn eerste strip diane.....;)

3. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Nee, heb geen ovulatietesten liggen.

Vervelend dat wachten hè. Bij mij duurt het altijd 5 dagen voordat ik ongesteld wordt, best lang maar ik weet het dus ik houd er rekening mee. Had je bij deze strip dan ook het gevoel dat je een eisprong had? Al een test gedaan?

4. Alita

Alita Niet meer actief

Nou heb vandaag getest en omowit...

Maar we hebben het nu niet helemaal veilig gedaan en ja dat spookt dan he!

Ja en mijn ongi is al lang niet meer normaal...2008 eerste dochter 1 jaar bv gegeven en dus ook niet ongi...daarna gestopt en een keer ongi gelijk erna zwanger en weer hetzelfde verhaal 1 jaar geen ongi...en nu dus heel lang moeten wachten op mijn eerste ongi na het stoppen met bv enz....kwam niet toen met mic begonnen...daarna op diane overgestapt en dan ben je dus niet veilig....tja en nu dit...aaahhh

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik voelde met microgynon30 ook altijd een soort van eisprong ofzo. Halverwege de strip altijd een zwaar gevoel inmn onderbuik etc. Dus het kan zijn dat je t eea wel voelt.

Deel Deze Pagina