nog ff snel vraagje over de diane pil

Discussion in 'Anticonceptie' started by NookY, Nov 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    dames ik heb een probleem... naja een vraagje min of meer... ik slikte de diana pil alleen dit is men stop week llaatste pil geslikt op donderdag normaal word ik dus 2 dagen na dat ik de laatste pil geslikt heb ongie... alleen nu dus nie... verder heb ik niet het idee dat ik ongie moet worden sinds 3dagen had wel al het gevoel een week alsof ik ongie was naja heb ook misselijkheid gevoel komt en gaat heb veel honger en toch weer niet heel moe precies zoals ik dus had toen ik zwanger was vandaag cb + test gedaan en die zegt negatief dus wat zou het zijn en wat kan ik doen...

Dit heb ik dus nooit eerder mee gemaakt met deze pil.... en dit was eigenlijk de laatste strip van die pil aangezien de dokter wil en ook door gedramt heb om over te stappen op een mindere zware...

wie weet wat ik nue kan doen gewoon afwachten nog tot dat ik eigenlijk de pil moet gaan slikken? of wat?

2. me83

me83 Niet meer actief

ik zou nog even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.. is het dan nog negatief dan even afspraak maken met de huisarts over die nieuwe pil en vertellen dat je nog geen bloeding hebt gehad..miss dat hij dan bloed prikt oid.. of je anders aan een andere pil zet..

succes..

3. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    dat gaat ik zeker doen vooral omdat ik een jaar moest wachten omdat ik een ks heb gehad... zou eht dan kwaad kunnen als ik nu zwanger blijk te zijn? heb de pil wel netjes geslikt en niet ziek geweest

4. me83

me83 Niet meer actief

ik heb geen weet van ks en een volgende zwangerschap..al zal het niet zomaar worden aangegeven dat je een tijdje moet wachten met zwanger worden.. miss zijn er hier meer dames die weer snel zwanger werden waar je je vragen kwijt kunt..

maar miss hoort dit nog bij je herstel en is er niks aan de hand.ik zou me ppas meer druk maken als je posi gaat testen of de huisarts zegt dat je zwanger bent.. probeer zover rustig te blijven want hoe meer stress de minder snel je ongi komt.

anders als je er erg mee zit morgenochtend even de ha bellen..

5. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    thnx:) en probeer idd niet te stressen maar het was meer dat me vriend vroeg of ik al ongi was... naja en al die tekenen maja mischien hoort het erbij en zal gewoon idd ff bellen vragen wat ze mij zoude advieseren en het verhaal uitleggen

6. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    ben vanacht ongie geworden:)

Share This Page