Hoe is het nu? Mijn dochter had ook zon plek op dr arm, ik dacht aan allergische reactie op de pleister. Maar ze had verder geen klachten .
Ja zo'n reactie kan op de prikplek. Ik heb dat zelf ook wel eens gehad met de griepprik. Volgens mij prikken ze dan ook niet goed waardoor de boel onder de huid terecht komt?? Ik roep maar wat hoor. Maar goed, moeilijk te weten of hij nou op de prik reageerde of niet. Ohh...wij moeten dinsdag...heb er zo geen zin in . Fijn dat hij minder koortsig is.
Nou ondertussen is het voor mij ook duidelijk: zijn reactie en de plek zijn van de vaccinatie. De cb verpleegkundige leefde echt mee en vond dat ik de ha moest bellen. De ha assistent doet er nogal luchtig over vind ik. Ik mocht voor de plek wel langskomen maar het gebeurde wel vaker, zon plek na de vaccinatie. Dus ik ga niet, want dan wordt ik met hetzelfde nieuws naar huis gestuurd. Het voelt als: ach je kind is twee dagen ziek na een vaccinatie, tja zo gaat dat. En dat vinden we dan allemaal maar normaal.......... 😏 Allergische plek van de pleister geloof ik niet in zijn geval, want de prik was in de ochtend en die avond ging de pleister eraf en was er nog niks. Nou we smeren wel wat verzachtends of verkoelends erop. Hopelijk blijft de koorts weg (net getemperatuurd en het was weg). Bedankt voor jullie meedenken en meeleven..! Sterkte volgende week charlie! Er zijn er al drie in mijn omgeving geweest de afgelopen weken die de prik gehad hebben en die hebben er amper of geen last van gehad.
Bedankt, ik laat wel weten hier hoe het gaat. Jullie beterschap met de plek. Hopelijk trekt het snel weg. Voorlopig geen prikken toch? Alleen naar de schooldokter in groep 2...
Nee hoor ik denk ook zo. Lees te vaak dat kinderen toch best wel ziek worden naar een vaccinatie. En er word vaak gezegd dat het kindje al iets onder de leden heeft. Erg heftig hoe hij er op reageert. Hopelijk knapt hij snel op
Voorheen reageerde hij altijd met verhoging en slaperigheid. Dit is wel heel anders ja... Zo weer even tempen maar het lijkt weg. Nu ook lekker buiten aan het spelen.