Wat voor trucjes kan jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissBianca, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Met je lichaam? Ben wel benieuwd wat jullie voor rare dingen kunnen. Ik kan: mijn oogleden binnenstebuiten draaien, mijn benen in mijn nek leggen, het puntje van mijn tong aanraken en een vinger in mijn oor stoppen en dan eruit halen en dan plopt ie zeg maar.

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    haha, gek kind!:D

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik kan met me tong een W maken en laten golven.:p
    En met me hand op me oor drukken en gaat het piepen.:)

4. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ik kan met mijn tong mijn elleboog aantikken ( geloofd niemand tot ze het zien dan kijken ze zo :$

Dan kan ik als ik zit en mijn mijn hand naast me neerzet dus zeg maar gestrekte arm, mijn elleboog zo ver draaien dat de achterkant bijna naar voren staat, ik draai zeg maar mijn arm als het ware door.

Ik kan met zeg maar mijn pink en ringvinger bij wijze van spreken vast houden tegen elkaar aan en tegelijk mijn wijsvinger en middelvinger ook tegen elkaar aan dus dat er een opening komt tussen mijn middel vinger en ring vinger.

Het zelfde kan ik ook met een opening tussen mijn pink en ringvinger, dan mijn middel vinger en ringvinger tegen elkaar en dan weer een opening tussen mijn wijsvinger en middelvinger, het is een beetje het idee wat je altijd die gangsters ziet doen, als ik dit doe zeg ik altijd ( vraag me niet waarom ) East Side West Side yo ! hahahah :D

Ik kan met mijn tenen mijn grote teen afzonderlijk van de rest naar boven en naar beneden doen ( is hier voor vele erg vreemd ;) )
    bij beide voeten.

Oke nu stop ik want ik spoor niet zo te lezen hahahahah :D

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @ts, ik kan het puntje van mijn tong ook wel aanraken hoor ;) of bedoel je met je tong je neus?

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Kan ik ook hoor, zo raar is het dus niet hahahaha

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik kan mijn vingers laten golven, mensen kijken altijd of ze water zien branden als ik dat doe, gaan het vervolgens ook proberen maar alleen mijn kinderen lukt dat ook ;). (hypermobiel)

vroeger kon ik touwtje springen met mijn armen, die draaide ik dan ahw uit de kom.

ik kan al mijn vingers stapelen en vroeger ook met mijn tenen

ik kon tot vorig jaar de spagaat, maar heb het nu niet meer geprobeerd.

in kleermakerszit zitten met beide voeten boven en dan op mijn knieën lopen

maar ik wordt steeds stijver, en daarbij is het heel slecht om mijn lichaam zo te misbruiken ;) dus ik kan steeds minder gelukkig

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha leuk topic. Ik kan mijn vingers heel ver omklappen naar de buitenkant zonder er aan te komen. Ik kan ook mijn arm bij de ellebogen zeg maar heel ver naar buiten klappen, dus de verkeerde kant op. Als ik dat in de buurt van mijn man doe, wordt hij gek.

9. Darlagirl

Inderdaad ! :D .. Ik zeg altijd tegen mijn man en zwager dat hun juist raar zijn omdat ze dat niet kunnen met het hun vingers en tenen hahaha :D

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ik kan mijn hand 360 graden draaien op de bank. Je ziet dan echt dat mijn elleboog een stukje gebogen is naar de andere kant toe en de ellepijp en spaakbeen een beetje gedraaid. Moet het niet te vaak achter elkaar doen want dan gaat het zeer doen.

En mijn moeder kan ook haar oogleden binnenste buiten keren. Ik vind dat er zo eng en vies uitzien.

11. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik kan mijn oren en neusvleugels heen en weer wiebelen

12. Ik kan hele harde scheten laten!! :D:$;)

Nee grapje, ik kan van mijn rechtervoet, mijn kleine teentje helemaal naar buiten bewegen, met losse handjes dan he!!

13. Darlagirl

Kan trouwens ook vleugels maken op mijn rug, geen idee wat ik dan naar buiten draai maar als ik een strak shirtje aan heb en ik doe dat dan zie je twee botten eruit steken, mijn vleugeltjes zeg ik altijd

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kan mijn duim uit de kom leggen zonder hem aan t raken of lomp te doen gewoon door een bepaalde spier aan te trekken.(ik heb een gescheurde pees in mijn duim waardoor hij los zit zeg maar daar had ik aan geopereerd moeten worden ik groep 5 maar toen was ik al zoooo eigenwijs dat dat nooit gebeurd is

ik kan mijn pols dubbel vouwen zodat mijn duim strak tegen mijn onderarm aan zit zeg maar.

ik kan de spagaat geen split

ik kan mijn handen 3690 graden draaien

maar verder ben ik volgens mij aardig normaal.

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik kan mijn duim omklappen zodat ie tegen mijn pols aan komt.
    Ik kan mijn wijsvinger gestrekt houden en alleen het topje laten buigen.
    Ik kan het onderste deel van mijn duim indrukken en vastzetten zonder dat ik mijn andere hand gebruik
    Ik kan met mijn bovenlip mijn neus aanraken
    Ik kan met mijn tong mijn neus aanraken
    Ik kan mijn neusvleugels bewegen zoals een konijntje doet.
    Ik kan mijn tenen allemaal apart wiebelen. Dus zo'n golfbeweging maken.
    Ik kan mijn tong 180 graden omdraaien.
    De vinger dingen die Darla aangaf kan ik ook.

Zal vast nog wel wat raars kunnen. :) Maar voor de rest ben ik wel normaal hoor. :D

16. Ik dacht ik kan niks, maar na het lezen van dit topic dacht ik o ja..

Benen in nek leggen.

In kleermakerszit lopen op mijn knieën.

Kon altijd de split, maar na zwangerschappen gaat het toch niet helemaal meer :p.

Al die vinger en tenen dingen die Darlagirl typte :).

Ik kan mijn knieën op commando laten knikken.

17. Je kan beter vragen wie dat niet kan :p:p

18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dan heb ik met mijn pink ;)

19. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik kan m'n vingertopjes helemaal afzonderlijk plooien (weet niet goed hoe uit te leggen) maar als ik m'n vingers recht hou , kan ik dus de vingertopjes platleggen (snap je hem :) )

20. Milujem

Milujem Niet meer actief

Nee, leg uit :D

ik kan, als ik mijn vingers strak hou, mijn pink in 1x buigen zonder dat mijn ringvinger of welke vinger dan ook mee beweegt.
    Ik kan mijn handpalm compleet naar achteren vouwen tot bijna tegen mijn arm aan.

en dat was het wel dacht ik zo :)

Deel Deze Pagina