Ik koop de kleuren van directions online, maar net waar ze in de aanbieding zijn. Ik doe het bijna altijd zelf, scheelt een hoop geld
Doe je zelf ombre? Hoe doe je dat als ik vragen mag? Ik zit al lang te denken om het ook zo te doen, bruin en blond dan wss, maar ik vind de kapper te duur, en verf altijd zelf mn haar maar ombre lijkt me best moeilijk.. Heeeeel gaaf trouwens met dat zilver!!
Heel gaaf! Ik vind dat pastel roze of paars ook heel mooi Inspiratie: Pastelroze Haar - LiveLifeGorgeous Maar ik vind mijzelf er te oud voor. (Ik ben 28 en aan het solliciteren) dus daarom durf ik het niet zo goed
had gisteren een klant met pastel paars in haar haar vind het er geweldig uit zien je moet maar durven en het type er voor zijn natuurlijk, ik zou het wel durven ondanks 36 jaartjes oud maar heb nu best kort haar laat het eerst langer groeien , maar het groeien wilt niet zo , lijkt wel of het stil staan zins ik zwanger ben
Ah nee joh. Als je het nou goed laat blonderen door een kapper, dan kan je er zelf een kleurtje overheen gooien. Van Directions. Kan echt amper wat mis gaan. Suzzert, nou ik word volgend jaar 30 haha. Nu heb ik al een baan, maar het kan mijn baas niet zoveel schelen hoe ik er bij loop. Ik werk in de laboratorium wereld, en wat voor rare snuiters daar rond lopen haha.
Ik heb gewoon blondeerpoeder en developer ( 6% ) en een ombre borsteltje. Halverwege bij de oren begonnen en dan elke keer naar beneden kammen. Dan worden de punten blond en loopt het redelijk gelijk over.
Thanks Ik heb nu letterlijk iedere kleur gehad, maar ik heb lang niet van iedere kleur een foto. Meestal heb ik het trouwens gewoon roze.
Jaloers ben ik op jullie, ik heb ook altijd mijn haar kunnen verven. Maar nu heb ik helaas een zware vorm van allergie ontwikkeld. PPD; Parafenyleendiamine. - AllergiePlatform AllergiePlatform Verven is voor mij verleden tijd.
Ze zeggen dat in semi permanente haar verven het niet zit. Maar op een lotgenoten forum is duidelijk naar voren gekomen dat ook daar reacties van kunnen komen. De laatste keer heb ik ademhalingsproblemen gehad en mijn ogen zaten zowat dicht, ik had oren 4x zo groot, mijn hoofdhuid was bijna een halve cm dikker geworden door de zwelling en heb tot 5 weken nadat het al was uitgegroeid pijn op mijn hoofdhuid gehad. Ik durf niet meer. Maar ik mag nog steeds wel graag kijken naar gedurfde mooie kapsels
Nee, dan zou ik het er inderdaad maar niet op wagen Je gezondheid is natuurlijk meer waard dan een kleurtje. Maar jammer is het wel.
Ik heb het nu dus altijd erg kort, want ik heb een berg krullen van mijzelf. Als ik het lang laat groeien dat lijkt mijn moeder zelfs jonger dan mij Dus nu lijkt het dan wat. Maar ik had het dus vaak erg donker. Even 2 foto's van toen het nog kon.
Nu is het zo ongeveer. Heb momenteel niet zoveel foto's meer van mijzelf. Dit was van 2 maand geleden, tijdens de verhuizing eind van de dag helemaal kapot. Maar wel vrolijk