'Bijzonder' haar

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Hier mijn haar.
    Paar weken terug meegedaan (als model zijnde voor een oud klasgenootje van me) aan de Wella young talent wedstrijd.
    Op de foto is het niet heel goed te zien maar de pluk was pastelroze ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ben jij dat op die foto?
    Prachtig kapsel!!

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Wauw!

Gisteren liep ik buiten met de kleintjes en voelde ik me zo happy met mijn mooie lange haar. Ik kleur het nooit, maar had de laatste tijd nogal eens de gedachte er wat anders mee te willen. Maar gister dus absoluut niet. Dankzij dit topic, wil ik toch weer wat anders. Bedankt dames dat jullie mij het kiezen zo moeilijk maken ;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mooi!

Nou ik ben nog niet grijs. Wel erg blond.
    Zit teveel kleur in mijn haar om het op dit moment grijs te krijgen.
    Onderste laag haar is trouwens wel grijs.
    Had ook niet anders verwacht.
    Maar nu veel wassen met grijs shampoo en even een grijs er overheen gooien van directions over een paar weken.
    En dan over een week of 6, als mijn haar weer een beetje is hersteld, weer naar de salon. En dan weer verder wit proberen te krijgen.

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb nog niks te showen maar... ik wil het maandag zo laten knippen en verven. Ik ben er helemaal zenuwachtig voor!

images.jpg

6. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Reageert je lichaam ook op die manier wanneer je met henna gaat verven?

Voor de andere meiden: kei gaaf dat haar, zelf durf ik dat echt niet maar het ziet er wel kicken uit!!
    Enigste wat ik heb gedaan was vroeger toen ik 12 ofzo was van mn eigen natuurlijk blonde haar naar zwart gegaan met pony.. Zag er niet uit, had die pony er niet bij moeten doen,
    Daarna is het nooit meer zo blond geworden als wat ik altijd was en toen heb ik het op gegeven moment bruin geverfd en dat doe ik nu eigenlijk nog steeds omdat dat toch wel leuk staat, maar laatst wou ik wat anders en heb er nu bruin met roode gloed in zitten staat ook prima, maar meer dan dat durf ik (nog) niet aan:p

7. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem:( hoofd was zo opgezwollen dat je mijn oren niet meer zag en mijn ogen dicht zaten. Hoofdhuid was 1 grote brandwond. Dus helaas ik wordt straks gewoon grijs;)

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Mooi Aszz ben benieuwd hoe het er uit ziet als je het grijs hebt

Ik heb besloten (zie foto) het zo te laten kleuren. Nu ben ik al blond van mijzelf dus ben ik benieuwd of ze dat niet gewoon in de punten kunnen laten zitten en dus niet hoeven te bleken.

9. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
  10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Suzzert : dat vind ik echt heel mooi!

Deel Deze Pagina