Wij kregen een naambordje voor bij de buitendeur op te hangen. Dat vond ik wel origineel. Maar dat is geen 40-50euro.
hoi je kunt ook van het geboortekaartje een boxkleed of een quilt laten maken, dat ziet er ook leuk uit hoor. weet alleen niet wat dat kost, ik zag het bij een collega van me. groetjes angela
Wat ook leuk is, een schoentje laten maken van het geboortekaartje, moet je maar eens via google zoeken.
Een mooie print voor aan de muur met de naam erin? Moet je ook wel even wachten vaak. Bijvoorbeeld: 8 x 10 custom elephant print by treetopstudio on Etsy
Bedelarmbandje voor mama, met iets ter nagedachtenis aan 1e kindje, en iets wat symbool staat voor dit kindje?
Het is echt iets waar de ouders van moeten houden, maar wij hebben mijn nichtje en haar man een aantal jaar geleden bij de geboorte van hun tweede kindje, ook hun eerste kindje is een paar dagen voor de uitgerekende datum overleden, een tinnen geboortebordje gegeven, van zowel het eerste kindje als voor het tweede kindje. Ze vonden het echt heel mooi, en hebben ook een derde kindje gekregen, nu hangen er dus 3 bordjes in de huiskamer. Welkom bij tingieterij Het Tinnen Soldaatje voor: relatiegeschenken, exclusief, tingieten, geschenken, vakmanschap, ambacht, graveren, tinnen producten, miniaturen, jubileum, geschenk# Zulke bordjes, maar zoals ik zei, het moet echt iets zijn waar iemand van houd. Ik zelf zou er niet bepaald blij van worden als ze hiermee aan kwamen, haha . Maar voor mijn nichtje en haar man hadden wij het dus heel goed gekozen.
Etsy bestellingen heb ik over het algemeen snel binnen. Deze heb ik aan mijn man cadeu gedaan na de geboorte van onze tweeling. Dus we hebben twee namen in de boom en 3 "blaadjes" met namen. En een persoonlijk gedicht/spreuk die op ons van toepassing is erbij laten drukken (met de hand gezeefdrukt en gestempeld) Misschien een mooie manier om zo ook hun dochtertje niet te vergeten. custom family tree brown by cozyblue on Etsy