Ik kan ze niet vinden. Welgewone stickers maar speciale voor inde auto? Iemand een tip liefst online?
Wij hebben ze van ses verwacht dat ze gewoon bij de speelgoedwinkel te koop zijn. Als ik Google vind ik ze bij bol.com, Intertoys en bart smit
www.google.nl/search?q=ses+auto+raamstickers&oq=ses&aqs=chrome.2.69i57j0j69i59j35i39j69i60l2.1801j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=PwhKgNzjwetpgM:&xxri=6 Geen idee of ik zo de link kan kopiëren..maar zoiets?
Die van de hema moet je vochtig maken ben ik achter gekomen... hier ook zware teleurstelling in de auto en op de vakantiebestemming plakte ze perfect op de douche wand van glas
O echt? Ik had nog een velletje liggen, maar was weggegooid. Ook raar eigenlijk dat ze alleen met water plakken. Reuze onhandig in de auto
Ik kon ze eerder niet vinden op Ali. Nu via andere zoektermen wel. https://nl.aliexpress.com/item/Different-Boxed-4-Theme-Over-600-Pcs-Cartoon-Static-Stickers-Toy-Kids-Reusable-Scrapbook-Sticker-DIY/32801619866.html