Ik ben via een vriendin aan een spel gekomen op Facebook. Het spel heet Ville Farm. Het is de bedoeling dat je een boerderij onderhoud. Het is echt te verslavend, speeld hier iemand nog meer dit spel. Voor de mensen die het nog niet spelen, het is echt verslavend en heel leuk.
Ook ik doe het. Moet zeggen dat het in het begin erg verslavend was,maar nu heb ik mijn boerderijtje zo gemaakt dat er niet zo heel veel nodig is behalve ploegen, zaaien, oogsten, melken, borstelen, plukken Het houdt je dus bezig.
Ik begin er niet aan.. Hier om mij heen allemaal verslaafden hehe.. Ik wacht gewoon tot hun boerderijtje klaar is en dan zal het wel weer minder worden..
Bij ons topic (Nod 16 April) is bijna iedereen sinds gisteren of vandaag verslaafd!! Hihi..ik ga zo ook maar eens een kijkje nemen denk ik
Ik snap niets van die site! Mijn schoonzusje doet het ook en kan er ook uren achter zitten! Ze klikt eens hier en daar, maar ik kijk me echt de ogen uit m'n hoofd! Achja, maar goed ook.. dit is al een verslaving laat staan Farmville, anders wordt mijn vriend helemaal gek