Bijzonder verhaal!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cinsam, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hoi

ik heb een bijzonder verhaal.
    ik ben 46 ik heb een zoontje die op koningsdag 2 word. Het heeft 3 jaar en een aantal miskramen geduurd voordat deze mooie koning tot ons mocht komen. Al vrij snel had ik een spiraaltje laten plaatsen na zijngeboorte ivm leeftijd. Maar toen gingen we toch twijfelen een brusje zo toch wel zeer welkom zijn. Maar zonder de mmm in te gaan. Als het gebeurd super welkom zo niet is het ook goed. Als het zo bedoeld isdan komt het. Mijn man zei: jij moet die zwangerschap dragen dus als jij denkt dat je het aan kan dan gaan we er voor. Maar niet echt met ov testen of wat dan ook. Ik had mezelf tot afgelopen Dec gegeven en zou ik in januari afspraak maken voor spiraaltje. Maar door overstap naar andere huisarts en de timing ging er evenoverheen. Ik belde voor een afspraak en toen zei ze dat het het spiraaltje gezet moet worden in de 3e dag van je menstruatie. Menstruatie is niet heel steady hou het wel bij in een app nu moet ik vandaag of morgen ongesteldworden.
    Net toch maar voor de zekerheid een testje gehaald bij de jumbo.
    Tot mijn schrik lijk ik 2 streepjes te zien. Hoe betrouwbaar zijn die testen?
    Ik/wij hadden het volledig afgesloten. Het was goed zo. Spiraaltje erin en klaar met die klote menstruaties. Ookzou ik morgen op controle moeten bij de Gyn voor een uitstrijkje, vorig jaar as er voorstadium vanbaarmoederhalskanker geconstateerd. Dit is gelijk goed behandeld. En zou nu gewone controle zijn. Ik ben even lichtelijk in paniek. Wat nu???

Bijgevoegde bestanden:

2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Wauw ik zie hem behoorlijk duidelijk dus dit lijkt me positief, misschien even voor de zekerheid een predictor halen die hebben weinig valse streepjes.

Voorzichtig gefeliciteerd, als ik dat mag zeggen?

3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.601
    4.453
    113
    Vrouw
    Wat bijzonder! Ik zou ook nog even een andere test doen voor de zekerheid. Ik snap wel dat je in de war bent, omdat je het eigenlijk al had afgesloten en vanwege je verleden met miskramen. Spannende tijd hoor, hopelijk loopt je test mooi op en mag je over een maand of 8 een baby in je armen houden, want ik lees wel dat het gewenst is toch?

4. AI76

AI76 Actief lid

9 aug 2019
    125
    135
    43
    Vrouw
    Wat een bijzonder verhaal!

Enigszins herkenbaar verhaal.
    Ik ben 45 en had afgelopen vrijdag een positieve test in handen.

Jouw test is m.i. positief.
    Ik zou de Kruidvat 2v5 halen en 1 vandaag gebruiken, en 1 morgenochtend .
    Ik begrijp je paniek overigens wel hoor!

Gefeliciteerd alvast een beetje.

5. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja denken jullie?

Echt wow Omg Wtf haha geen idee. Gaat zoveel door me heen. Ik heb maar gelijk foliumzuur ingenomen die al 2 jaar liggen stof te happen.
    Echt Omg wat nu, uhm ben in de war. Dus welke test zal ik halen, en nu al doen, of nog wachten?
    Afgelopen maandag of Dinsdag nacht veel kramp gehad. Ik dacht hallo klote menstruatie. Heb ook best wat pijnstillers genomen omdat ik zo’n last had. Moet het even verwerken, kan mijn lichaam het nog wel aan?

6. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Jullie waren er beust mee bezig? Hoever ben jij? Gefeliciteerd. Wow echt ik denk echt dit kan toch niet.

7. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    #7 Cinsam, 24 feb 2022
    Laatst bewerkt: 24 feb 2022
    Even snel op en neer naar het Kruidvat. Hadden ze geen predictor. Dus 2 Kruidvat plus testen en 2 voor5 gehaald.
    Ik heb net een plus test gedaan.
    Het blijft vaag al lijk ik hier toch ook echt een licht plusje op te zien. Morgen maar weer kijken maar ik ben zo flabbergasted.

Bijgevoegde bestanden:

margarethd, Krv, SMJD en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.826
    8.482
    113
    Vrouw
    Ik ben geen fan van deze testen omdat ze vaak dunne vage lijntjes hebben maar die van jou is mooi breed!

9. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik ook niet idd heb ze mijn dochter gebruikt bijna 16 jaar geleden ;)
    Maar ze hadden dus geen predictor alleen dure clear blue testen. Morgen nog maar eens testen. Er gaat zoveel door me heen. Mijn man zie ik morgenavond echt geen idee hoe hij zal reageren. Maar goed ik probeer het per dag te bekijken er dit toch niks anders op. Moet het gewoon laten bezinken allemaal. Op Valentijnsdag waren we 6 jaar samen en dat hebben we heerlijk gevierd in een jacuzzi hotel kamer. :p

margarethd, Nora92, DangerBlonde en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. AI76

AI76 Actief lid

9 aug 2019
    125
    135
    43
    Vrouw
    Ik vind het een heel duidelijk plusje! Gefeliciteerd :D

Cinsam vindt dit leuk.
  11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Wow!! Gefeliciteerd!!

Cinsam vindt dit leuk.
  12. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Mijn afspraak voor uitstrijkje maar afgezegd voor morgen. Ik had verwacht dat ik af moest zeggen omdat ik ongesteld zou zijn. Dit is wel even heel wat anders. Ze zei dat het in het begin nog wel kan. Maar ik wil geen risico nemen.

13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Spannend hoor, gefeliciteerd! Ben je toch even van die klote menstruatie af ;) ik hoop voor je dat alles goed gaat! En snap dat je even moet wennen..

Cinsam vindt dit leuk.
  14. AI76

AI76 Actief lid

9 aug 2019
    125
    135
    43
    Vrouw
    Ik heb m net achter de rug, voor ik wist dat ik zwanger was haha.
    Ik ga je volgen hier, ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat!

15. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    O wow bijzonder! Jouw testen zien er echt wel gewoon positief uit :D ben heel benieuwd. Hadden ze bij de Kruidvat ook geen 2 voor 5 euro testen?

16. Mickey20

Mickey20 Bekend lid

29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Gossiemijne wat een verrassing, gefeliciteerd! Ga je het morgenavond pas aan je man vertellen? Natuurlijk eerst nog testen...wat spannend zeg... Maar dat lijkt wel een vruchtbare Valentijnsdag te zijn geweest! ;) Groot gelijk trouwens dat je dat uitstrijkje voor nu hebt afgezegd.

Cinsam vindt dit leuk.
  17. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    jawel die bewaar ik voor morgen denk ik. Ik heb 2 doosjes gehaald haha of zou ik die vandaag nog doen?

18. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.103
    12.084
    113
    Ik zou hier een dure clear blue voor inzetten. Wow! Gefeliciteerd!

Cinsam vindt dit leuk.
  19. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    En nu hoe ga ik dit mijn man vertellen morgenavond?
    Testje inpakken en zeggen dat ik een heel bijzonder kadootje heb of zo?
    O echt weet zelf even niet of ik blij ben. Wat heel raar overkomt natuurijk, omdat ik ook aan de andere kant heb gestaan. Maar ik had het echt afgesloten. En weer die onzekerheid komende weken. Ik ben van “kop in het zand” methode. we hebben hele heftige maanden gehad en nog. Mijn oudste is het zorgintensief meisje wat door omstandigheden afgelopen 5 maanden bij haar vader heeft gewoond en weinig prikkels aan kan. Zo weinig dat ons geadviseerd is dat mijn man tijdelijk als zij thuis is niet in huis is. Dus voor hem hebben we iets gehuurd voor 2 maanden. Kort gezegd zitten we nu in een “gedwongen” lat relatie. In de weekenden gaat mijn dochter naar haar vader of naar een speciale opvang. Zo begrijpen jullie beter dat het een ongewone situatie is. Heb afgelopen weken slaapmedicatie genomen, omdat het een zeer stress volle periode was. Mijn dochter is pas sinds deze week weer thuis. Haar broertje is ineens 5 maanden ouder loopt praat en laat zich ook horen. Dat is enorm wennen voor haar. Ik moet het gewoon even van me afschrijven. Als dit warrige verhaal nog te volgen is.
    Durf nog niet blij te zijn, weet dat ik dat bij mijn zoontje ook had na die miskramen. Ik kon dat pas echt na de termijnecho en daar bleek ik een week verder te zijn. Wat heb ik toen gehuild zeg toen ik zo’n spring baby op het scherm zag.

20. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    In 1 doosje zitten er 2, dus je zou er nu al een kunnen doen :D

Cinsam vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina