Wauw gefeliciteerd! Dat zijn duidelijk positieve testen, wat een valentijnscadeautje! Test inpakken is een leuk idee of een rompertje inpakken (gewoon een simpele van de zeeman of zo) Hopelijk kan je dochter zich langzaam een beetje aanpassen aan al het nieuws, en kunnen jullie als gezin weer samen wonen.
Ja zo zou ik het doen. Maak er ondanks alles voor jullie een mooi moment van! Ik snap gezien je verhaal dat je enorm moet wennen. En dat je nog niet blij durft te zijn. Hopelijk gaat het allemaal goed deze keer. En hopelijk gaat het gauw wat beter met je dochter, zodat jullie als gezin hier goed mee om kunnen gaan en inderdaad weer samen kunnen wonen.
Zit nog in de ontkenningskopinhetzamd fase Zal vanavond als de kids op bed liggen er nog een testje tegen aan gooien, nu ik er toch genoeg in huis heb. Mijn dochter zullen we dit pas zo laat mogelijk vertellen. Ze was zo blij toen we vertelde bij 13 weken dat we zwanger waren. Kon het toen ook niet meer verborgen houden, buik was al behoorlijk aan het groeien. Toen hij er eenmaal was. Was de net een peuter de baby moest weg. En ze heeft ook vaak gezegd, niet nog een baby hè mama. Dus nu zal ik daar ook optijd begeleiding bij zoeken en haar nog beter voorbereiden.
Ik sta onder extra controle omdat ik vorig jaar een lixesie heb gehad. En daarom wilde ze mij eigenlijk toch zien.
Ja want zie ik hem pas, en zoiets als ik je toch niet via de telefoon doen. Al was mijn eerste reactie wel Omg ik moet hem bellen. Maar twijfelde zo of het positief was. Na het “vage” plusje minder twijfel. Maar nog steeds wel licht voor nod dag 27 van mijn cylcus. Bij mijn zoontje was de test al dagen voor nod knal positief.
Jeetje! Wat een wondertje zeg. Het perfecte moment en situatie is er nooit. En vind dat je er al heel goed over nadenkt allemaal. Voor je dochter, voor je man. Voor nu ben je volgens mij hartstikke zwanger. En de baby zal er morgen niet al zijn. Dus nog genoeg tijd om alles goed voor te bereiden en te begeleiden. Je hoeft niet overal vandaag al antwoord op te hebben. ❤ Van mij in ieder geval gefeliciteerd!! Vandaag is vandaag. De rest komt later.
Haha dat zeg ik elke dag tegen mijn dochter. “Hier en nu” dat is zeker zo hoor. Maar het is even zo overweldigend. De kans was zo klein en ben zeker dankbaar. Dingen gaan zoals ze moeten gaan. Maar gewoon bizar door overstap naar andere huisarts en mijn vorige menstruatie moest ik een maand wachten voor mijn spiraaltje. De assistenten zei nog we doen het ook tijdens de menstruatie zodat we zeker weten dat er geen zwangerschap is. Ik zei nog tegen haar: nou die kans is zo klein. Ze testen ook altijd van te voren zei ze. Ik begin te lachen dacht ok test maar. O moet om mezelf lachen en langzaam begin ik het te beseffen dat ik zomaar eens zwanger ben. Fijn om hier weer even te ventileren. Vriendinnen zou ook kunnen natuurlijk. Maar vind dat mijn man recht heeft om het eerder te horen dan vrienden of familie. Spannend allemaal.
Natuurlijk! Er schieten meteen allerlei dingen door je hoofd. En soms ook de meest pietluttige dingen zoals oh nee nou kan ik die wijnproeverij niet doen volgende week. Gek hoe het zo kan lopen he! Snap dat je helemaal flabbergasted bent.. Zou zelf ook idd eerst man vertellen en dan pas de rest. Nou heb je nog een hele dag om je speech voor te bereiden hihi.
We wachten sowieso tot na de termijn echo om het met andere te delen. Als de testen goed blijven gaan. Dan wel mijn super fijne kraamhulp waar ik nog steeds contact mee heb en af en toe nog zie. Zo’n lief mens. ZZP er echt beste keuze ever. Ze zit ook al heel snel vol. Dus haar moet ik het wel snel laten weten. En speech haha geen idee beter niet teveel over nadenken en vanuit gevoel iets brabbelen.
Grapje natuurlijk. Heeeel herkenbaar van die kraamhulp. Als je echt een goede match hebt, wil je geen ander meer. Had zelf een zwangerschap regelrecht uit de onderwereld... Maar zei tegen haar, alleen voor jou zou ik er nog één baren.
Net toch maar Kruidvat 2voor5 gedaan. Daar is niks op te zien. Urine was niet heel geconcentreerd, geen idee waar dit naar toe gaat. Morgenochtend met ochtend urine nog een kijken en vergelijken met die ik eerder gedaan heb vandaag.
Idd morgen nog maar eens even kijken! Of een clearblue digitaal doen? Is voor mannen ook vaak wat duidelijker.
Oooh jammer, maar het zegt nog niks! Zeker als je urine niet geconcentreerd was heb je kans op een negatieve test. De vorige 2 testen waren wel positief, dat is niet voor niks! Ben benieuwd morgen!!
Dat zou ik vanmorgen doen, vond ik zelf ook prettig. Die zou nu wel zwanger aan moeten geven. Spannend hoor.
Zo wat een nacht zeg. Alsof er wat in de lucht hing. Kindjes waren heel onrustig en veel wakker. Zelf ook echt amper geslapen toch veel gedachtes. Net weer een plus testje gedaan. Is niet veel veranderd ten opzichte van gister. Wat ik eigenlijk heel goed weet, beter een dag tussen laten zitten. Maar dacht misschien dat ochtend urine beter zou zijn. Gister had ik de plus test rond 13:00 gedaan. Dus misschien ook wel logisch dat het niet veel veranderd is. Zit niks anders op dan geduldig te wachten. Ach dat heb ik wel geleerd afgelopen maanden. Het is wat het is. Misschien dat ik vanmiddag een predictor probeer te scoren ergens. Ik hou jullie op de hoogte