Oh wat jammer dat je hem pas na afleestijd gefotografeerd hebt. Nu kunnen we de oploop niet zien tussen beide verse testen.
Die van gisteren lijkt ingedroogd, daarom lijkt die van vandaag misschien lichter . Ik zie nog steeds een plusje, maar ik moet toegeven dat ik geen ervaring heb met deze testen. Blijft spannend
Geen predictor hier in de winkel helaas. Wel 2x zelfde test kunnen doen. Rechter zijn de jumbo testen op dezelfde tijd, alle foto’s zijn binnen aflees tijd gemaakt. Nog niet echt duidelijkheid Zo word toch ongeduldiger dan ik dacht wil of geen test of een duidelijke test aan mijn man laten zien. Ik had maandag op dinsdag en dinsdag ochtend mega kramp. (Dacht menstruatie) Mogelijk was dat een innesteling en dan is duidelijk positief testen al wel erg snel natuurlijk.
Durf ik zo niet te zeggen eigenlijks en predictor was niet te krijgen toch? Anders bestellen oP bol ofzo?
Oh wat spannend! Nog weinig verschil idd. Maar dat is niet zo gek nog geen 24 uur later. als je zondag weer een zelfde doet, zul je vast of duidelijke oploop of afloop zien. Maar voor nu ben je gewoon hartstikke zwanger. De CB digitale is wel erg gevoelig de laatste tijd wat ik hier zie. Zelfs de vraagste lijntjes pakt hij al op.
Net een action test gedaan. Ook wit, wat onduidelijk is dit allemaal zeg. Andere keren was het gelijk duidelijk of allemaal negatief of allemaal duidelijk positief. Mijn man al wel iets vertellen of niet?
Ja, waarom niet? Iets als dit, zeker met jullie historie, zou je toch met elkaar willen delen? Sterkte, kan me voorstellen dat deze situatie als een rollercoaster zal voelen. Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt.
Pfff wat balen zeg! Welke was die roze die je had gedaan? Jaa zou sowieso wel vertellen dat je spiraal even uitstelt en een licht positieve test had.
Ja moest ook wel. Want hij had de oppas gevraagd of ze kon komen zodat wij de stad in konden om te carnavallen. Dus toen moest ik sowieso wel zeggen dat dat niet kon. Nou ja kan wel. Maar ik die dan geen alcohol drinknis heel raar haha. Baal nog niet echt hoor. Het is vooral die onduidelijkheid die ik niet fijn vind. Want als het hier stopt is het voor ons ook goed. Mijn man moest echt lachen. Die zei neee meen je onze wereld stond al op zijn kop. Maar blijkbaar kan hij nog meer op z’n kop. We hebben er maar om gelachen en we zien het wel.
Goedemorgen, Nou denk wel wat duidelijkheid ondertussen. Plus test is in de verte nog iets vaags te zien. Hij is erg afgelopen dus. Maar wat ik me nu afvraag. Hoe lang moet ik afwachten tot het vanzelf komt? Voel wel wat krampen, normaal zet menstruatie dan die dag of dag later door. Bij mijn miskramen kwam het niet vanzelf los. Maar was dan ook al een stuk verder. Omdat ik zo’n kramp had vorige week, heb ik nu lichte zorgen dan het misschien buiten de baarmoeder zat/zit. En het is echt goed zo voor ons, wat de uitkomst ook zou zijn. Wil nu gewoon ongesteld worden en kan ik dan tijdens deze menstruatie een spiraaltje laten plaatsen?
Ah wat jammer, ergens toch wel! Maar fijn dat jullie het er over hebben gehad en beide goed is. Zou even met je huisarts overleggen. Denk dat zodra je hcg en progesteron het los laat, het wel vanzelf op gang zal komen. Zou zelf één ronde wachten met spiraal in het geval dat er toch nog iets achter blijft en je die pillen moet nemen. Kans dat je spiraal dan ook meteen mee komt. De menstruatie moet niet te heftig zijn om hem te kunnen plaatsen.
ahh ok, das wel logisch idd dat ik dan beter kan afwachten. Kan dat menstruatie wat heftiger is is ook wel aanwezig nu natuurlijk. O die pillen wil ik echt niet. Heb bij andere miskramen curretage gehad. Bij de eerste die pillen, waardoor ik met een ambulance ben opgehaald paar dagen daarna. Toen mocht ik toch weer naar huis. En na een week alsnog curretage. Dus mijn ervaring is nie zo best met die pillen. 2e x gelijk voor curretage gekozen wilde dat toen zsm. Wat was dat heftig toen zeg emotioneel gezien zat ik er toen zo doorheen. Nu voelt het zo anders, we zijn zo intens gelukkig met onze krachtige strijder= betekenis van zijn naam. Boaz Vigo. ❤️
Wat jammer dat de streepjes zijn afgelopen. Je klinkt er heel nuchter onder. Mooi hoe je dat kunt zien. Veel liefde en geluk voor jullie gezin! ♡
Klopt zo voelt het nu ook echt. Alleen wil ik nu wel snel dat het doorzet. En dat het zich niet buiten de baarmoeder heeft genesteld dat het straks operatief weg gehaald moet worden. Is nu ook zo niet handig met de thuis situatie. Wacht nog wel een weekje af en dan neem ik wel contact op met de huisarts.
Wat verdrietig dat de testen aflopen. Ik zou me pas zorgen maken over eventueel buitenbaarmoederlijke zwangerschap als de testen weer opnieuw gaan oplopen, ik hoop voor je dat het gauw loskomt en wat fijn om te lezen hoe rustig en krachtig je erin staat.
Dank je wel. Maar ook als het niet buiten de baarmoeder zit. Zal het los moeten komen toch. Als dat niet gebeurd zullen ze toch iets moeten doen?