Met welke persoon(bekend) zou je wel eens van gedachten willen wisselen.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

#1 pnirmal, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2011
    Ik zou wel eens met de premier een gesprek willen hebben hoe het beleid tot stand komt waarom ze die keuze.s maken en hoe ze mensen echt denken te helpen.

Of over Griekenland Italie en de andere eu landen die in zwaar weer zitten hoe ze het aan ons kunnen verkopen deze mooie praatjes

Ook wil ik wel eens met de geen willen praten die jaren geleden de euro heeft uitgevonden en waarom ze het toen die tijd wilden. Terwijl er toen al een hoop mensen tegen waren.

Of met Barbra straisant een favoriete zangeres van mij.

Dit gaat NIET over politiek of in elk geval niet de intentie om het over politiek te hebben. Wel een vraag die ik toevallig aan een politiek persoon zou willen stellen.

DE VRAAG IS MET WIE ZOU JIJ WEL EENS GESPREK WILLEN VOEREN/WISSELEN.

Dus het kan ook een acteur zijn een schrijver iemand die wij niet kennen maar aan wie jij wel eens een vraag zou willen stellen of van gedachten zou willen wisselen.

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Met Lady Gaga.

Het zal wel gek klinken. ;)
    Maar ik ben een enorme fan van haar, ze lijkt me erg grappig dus zou heel graag eens een conversatie met haar voeren. :)

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Barack Obama, Steve Jobs (R.I.P.), Dalai Lama, Oprah Winfrey.....mensen die vanuit niks zich omhoog gewerkt hebben vind ik heel boeiend.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    de Dalai Lama

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Arie Boomsma.

Omdat ik weleens wil weten of het nu echt zo'n heilig boontje is, of dat hij van binnen eigenlijk een ongelooflijke foute en chagrijnige vent is.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
  7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Met Geert Wilders, om te zien of hij achter gesloten deuren z'n bizarre ideeen ook volhoudt of toch een beetje afzwakt als er geen camera's op zn neus staan.

En Barack Obama, gewoon om te zien hoe hij écht is.

8. Mayon

Mayon Niet meer actief

Met Willem Alexander, of hij wel echt koning wil worden of liever niet.. en wat Maxima erover denkt.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb geen idee hoe zo'n iemand heet maar ik zou wel eens een gesprek willen hebben met de geen die de straffen in Nederland bepaalt. Om te horen hoe ze tot dit besluit zijn gekomen en of ze niet vinden dat sommige straffen omhoog moeten.

Deel Deze Pagina