Hey meiden, na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om een eigen topic te beginnen. we zitten ondertussen al 16 maanden in de mmm (ik heb pco en mannetje een iets verminderde zaadkwaliteit), en zijn ondertussen aangekomen bij het spuiten. heb eerst 13 maanden clomid gebruikt, waarvan 9 maanden 50 mg en 4 maanden 100 mg. in die 13 maanden hebben we 3 keer iui gedaan. daar is allemaal niets uitgekomen. in november/december zijn we op gesprek geweest in het zh, en hebben besloten dat we zouden gaan starten in januari met het spuiten van lucrin en menopur plus iui. alleen gooide mijn lichaam dat een beetje in de war door om op 31 dec. ongesteld te worden. maar goed ondertussen is het februari en eindelijk gestart met het spuiten van mn cocktail nadat mn ongie is opgewekt d.m.v. provera. nu hopen op een goed eitje. hier wil ik een beetje gaan bij houden wat we allemaal beleven en de behandelingen die we gaan ondergaan. 14 februari heb ik de eerste fm meting. spannend op valentijnsdag hihi groetjes, patje
nou dat moet een goed teken zijn die valentijnsdag toch! ik wens je heel veel succes en hoop dat je een knallende start maakt liefs anna
Heel veel succes, hopenlijk gaat het spuiten je meevallen en heb je gewoon snel een positieve test in handen! xxx
heee patje..zo kan ik je beter volgen! bij ons oude topic zijn zoveel nieuwen dat ik het niet mee bij kan en wil houden... w.b. je ongi nu: bij mij was het dus gisteren veel, maar nu alweer weinig..heb jij dat ook? Ik heb strax uitgangseho, ben beetje bang dat t geen ongi wwas endat ik nog niet mag beginnen
Hey Patje, Als ik het goed begrijp heb je nu dus (net als ik) je 4e poging IUI! Heel veel succes alvast en ik hoop op een posi test over enkele weekjes
patje, in zoveel maanden 'maar' 3 keer IUI? dat is ook niet veel, je moet inderdaad veel geuld hebben. heel erg veel succes! liefs rachel
meiden thnks, hoop idd ook dat het gaat lukken. wat betreft die iui, het liep allemaal zo vreemd mijn cyclus dat op een of andere manier mijn ei altijd in het weekend viel dus geen iui dan want dan zijn ze dicht. deze ronde gaat dat niet meer gebeuren want ik moet spuiten met pregnyl. waar ik me wel zat over te verbazen was dat ik na mn ei 5 dagen pregnyl moet spuiten... voor het laagje goed te houden ofzo. daar heb ik hier nog nooit iemand over gehoord. bengel, ja het oude topic is een beetje on overzichtelijk geworden, zoveel nieuwe enzo kan het ook af en toe niet meer volgen. daarom maar zo. nu kunnen we elkaar in de gaten houden he? oh en die ongie, ik weet het niet hoor, het is allemaal zo licht, er is helemaal niets doorgebroken, dus houdt mn hart vast dat we dalijk moeten afbreken omdat het nog niet goed is ofzo. vind het maar vreemd hoor, maar goed we zijn geloof ik niet de enige die deze maand zo een rare ongie hebben.
zo de spuiten zitten er weer in, het word steeds moeilijker vind ik. tuurlijk moet ik het zelf ook doen, maar gelukkig heeft mn mannetje het gedaan. maar nu moet ik het waarschijnlijk wel zelf doen. ik doe het wel gewoon denk ik. mn ongie is nu helemaal weg, en dat op dag 4... blijf het vreemd vinden maar goed.
Ook ik ga natuurlijk je topic volgen . Duim op een super ei (tjes) en positieve test natuurlijk. liefs vruchtje
Heey Patje, leuk dat je nu je iegen topic heb geopend! Ik heb je verhalen wel eens gelezen bij eerste ronde clomid. Maar dat topic kon ik zelf niet bijhouden! Hoe was het om Menopur te spuiten? Had je daardoor dat je eitjes ook sneller gingen groeien? Ik moet morgen bginnen met spuiten van Menopur. Heb ook Clomid gebruikt, alleen mijn cycli bleef zo lang. Het duurde een eeuwigheid voordat ik mijn eisprong (mbv Pregnyl) kreeg! En daarbij was mijn slijm te zuur, want misschien (hoop ik)door de Clomid kwam. Veel succes met je vierde IUI en alle spuiten natuurlijk! Hopend op een mooi valentijnskadootje hihi! Liefs Nikkie
Heej meid... Uiteraard ga ik je ook volgen! In ieder geval succes deze ronde en ik duim voor een superei! KuZziiee
nikkie, het valt best mee om te spuiten, alleen duurd het bij mij heel lang voordat ik die spuit in mn buik durf te zetten hihi. wen, thnks. hoop op het beste. het spuiten valt opzich mee, waar ik me nu druk om maak is de echo a.s. donderdag. waarom? nou ik heb last van tussentijdsbloedverlies het is rose, dan weer bruin. maar hoe kan dat dan, het schijnt erbij te horen bij de lucrin. zal het toch wel even vragen donderdag. want mijn conclusie is dat als je wat verliest word er ook geen "laagje" opgebouwt.
ben benieuwd patje..misschien nog naweeen (hm woordspeling) van de rare ongi? mijn ongi is inmiddels voorbij...nog 2 dagen en dan meten, ben benieuwd omdat ik weer terug gezet ben op laagste dosering na de overstimulatie van vorige maand. succes alvast! Bengel
patje, fijn dat je nu kon beginnen met spuiten en succes met de fm! Ik hoop dat je niet je ei in het weekend heb en gewoon iui kan heel veel succes!
nou hier eigenlijk geen lekker blij nieuws. geen cadeau's voor valentijnsdag. allemaal kleine eitjes. bengel, bij mij dus precies hetzelfde als bij jou, en zelfs de bmslijmvlies hetzelfde dat is toch best wel grappig he?
Patje: jammer zeg dat je tot nu toe alleen maar kleine eitjes hebt. Ik duim voor je dat het super eitjes gaan worden. knuffie voor jou. liefs vruchtje
wel grappig ja patje..pcies hetzelfde... zullen we dan helemaal gelijk maar opgaan, en maandag tussen de 10 en 13 mm zitten en tegelijk zwanger woren.. ALS dat zo is he, dan moeten we echt een x afspreken, want dan had t zo moeten zijn dat we elkaar zouden ontmeoten hiihiih..