cyclus bereken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1eKruimeltje, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    We zijn beland in de 3e ronde!!!!! 1e ronde 30 dagen 2e ronde 34 dagen. Wat houd ik nou aan. Houd ik 34 dagen aan zijn we misschien te laat. Wil nu nog niet te veel met ovu testen e.d aan de gang maar wil het wel ongeveer weten. Of zal ik het gemiddelde van deze 2 cyclussen aanhouden?

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Dan bereken je 30 dagen en 34 dagen en dan klus je in de periode tussen de misschien wel vruchtbare dagen...
    En dan begin je met klussen zoals de vruchtbare dagen voor cyclus van 30 dagen gepland zijn en ga je door tot het einde van de vruchtbare dagen die berekend zijn voor 34 dagen... Zo mis je hem niet... Is wel even puzzelen, maar dat is wel een manier om hem niet te missen ;)

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok dat is idd wel een goeie. Ik heb mijn banner op 32 dagen gezet het gemiddelde van de afgelopen 2 cyclussen.

4. Pearl Amor

Haha ik hoop dat je hem dan vind en je snel een regelmatige cyclus krijgt ;)

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook. Ben 2 keer eerder gestopt geweest en toen direct 28/29 dagen. Een keer een uitschieter naar 33 dagen. Dus ging er eigenlijk vanuit dat dat nu ook zo was.

De komende 2 maanden reken ik er toch nog niet op want vriendlief is ziek geweest met flinke koorts erbij. Heb hem wel multivitamine voor de man gegeven maar volgens mij vergeet hij die erg vaak.

Misschien dat ik over een maandje of 3 toch met de ovutesten aan de slag ga.

6. Pearl Amor

Ja misschien is dat dan wel handig... Maar nu nog ff zo ;) Succes

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt meis................jij ook succes met zwanger worden. Zo te leze al veel te verduren gehad.

8. Pearl Amor

:) Ja dat wel, maar komt wel goed, i hope ;)

Deel Deze Pagina